English

باران و برف در راه کشور

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده شاهد بارش‌های برف و باران در عمده بخش‌های کشور خواهیم بود.

باران و برف در راه کشور
به گزارش خبرگزاری موج

، سازمان هواشناسی اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی به کشور پنجشنبه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، زنجان، کرمانشاه، قزوین، البرز، تهران، همدان، لرستان، شمال استان‌های ایلام، چهار محال و بختیاری و خوزستان بارش برف و باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.

جمعه در برخی نقاط شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، جنوب و ارتفاعات البرز و زاگرس بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد.

شنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق و شرق، یکشنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بخش‌هایی از جنوب غرب و دوشنبه در شمال شرق، شرق و استان‌های ساحلی خزر بارش خواهیم داشت.

همچنین در بخش‌های جنوبی کشور نیز در روزهای شنبه و یکشنبه در استان‌های هرمزگان کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بارش‌های رگباری شدید همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک رخ خواهد داد.

خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز در این مدت مواج خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه