English

پویش کودکان سایبری چیست ؟ دغدغه پلیس فتا امنیت فرزندان در فضای مجازی است

سرهنگ معظمی گودرزی، با اشاره به پویش کودکان سایبری، گفت: گستره شبکه های اجتماعی در بین فرزندان افزایش پیدا کرده و بر همین اساس جرایم مرتبط آنها نیز بیشتر شده است.

پویش کودکان سایبری چیست ؟  دغدغه پلیس فتا امنیت فرزندان در فضای مجازی است
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، گفت: پلیس فتا در حال برگزاری چهارمین سال و دوره از پویش کودکان سایبری می باشد و این پویش به دلیل دغدغه های پلیس فتا و حساسیت خاصی که در این موضوع به خاطر پرونده هایی که به پلیس فتا واصل شده در حال برگزاری است . 

سرهنگ گودرزی بیان داشت: هدف از برگزاری این پویش احساس نیاز روز افزون جامعه با اهداف مختلفی چون افزایش سطح آگاهی عمومی بین عامه مردم و و خانواده ها و نحوه صحیح استفاده والدین و نظارت آنها بر فعالیت فرزندان و همگرایی بین نهادهایی که وظایف فرهنگی دارند در حال برگزاری و اجراست .

وی گفت : با بروز و و ظهور فضای سایبر و افزایش ضریب اینترنت و نفوذ شبکه های اجتماعی و خاصه بیماری کرونا ، گستره شبکه های اجتماعی در بین فرزندان ما افزایش پیدا کرد و بر همین اساس جرایم مرتبط آنها نیز بیشتر گردید .

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ افزود : تمام تلاش و دغدغه پلیس این است که در این حوزه بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و والدین در کنار فرزندان خود بتوانند نظارت و فعالیت فرزندان خود را در شبکه های اجتماعی و اینترنت افزایش دهند . 

سرهنگ گودرزی افزود : تاریخ شروع این پویش از 18 آذر ماه تا 24 آذر ماه است که همکاران بنده در پلیس فتای سراسر کشور این پویش را با همکاری نهاد های مسئول دنبال می کنند . 

وی افزود : با اجرا و برگزاری پویش کودکان سایبری ان شاء الله شاهد امن تر شدن بیشتر فضای مجازی برای فرزندان عزیزمان باشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه