English

درگاه هوشمند برای دسترسی برخط به خدمات بیمه سلامت راه‌اندازی شد

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران از راه اندازی درگاه جامع هوشمند برای دسترسی برخط بیمه سلامت خبر داد.

درگاه هوشمند برای دسترسی برخط به خدمات بیمه سلامت راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج، فاطمه حاج علی عسگری رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: این درگاه جامع هوشمند، امکان دسترسی برخط به خدمات بیمه سلامت را فراهم می‌کند و از ویژگی‌های متنوعی برخوردار است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: این درگاه با بهره مندی از ابزار هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی موقعیت مکانی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را در سراسر کشور پیدا کنند و همچنین به صورت مجازی به نمایشگاه‌های مختلف مرتبط با حوزه بیمه سلامت دسترسی داشته باشند و از آخرین فن آوری‌ها و محصولات مرتبط با این حوزه آگاه شوند.

حاج علی عسگری به امکان انتشار ماهنامه الکترونیک همچنین وجود پنل برگزاری نشست آنلاین با دسترسی ویژه برای ادارات کل استانی در این درگاه اشاره و ابراز امیدواری کرد راه اندازی این درگاه جامع هوشمند، موجب ارتقاء سطح بهره مندی بیمه شدگان محترم از خدمات بیمه سلامت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه