English

رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران؛

تشکیل کمیته‌های تخصصی ستاد خبری شهرداری تهران/ ارائه خدمات مطلوب به زائران در همه بخش‌ها

رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: کمیته‌های تخصصی همچون سال‌های گذشته تشکیل شده است و در حوزه خدمات شهری این وظایف ادامه خواهد داشت.

تشکیل کمیته‌های تخصصی ستاد خبری شهرداری تهران/ ارائه خدمات مطلوب به زائران در همه بخش‌ها

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران صبح امروز در نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران برای انعکاس اقدامات مدیریت شهری گفت: ستاد اربعین حسینی کار خود را مدتی است در شهرداری تهران آغاز کرده است.

رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این ستاد با سابقه طولانی در شهرداری تهران همواره سعی در ارائه خدمات مطلوب داشته است و امسال هم سعی دارد همانند سال‌های گذشت مقدمات حضور مردم در این حماسه بزرگ فراهم کند.

وی افزود: طبق برآوردها بیش از چهار میلیون نفر در این حماسه بزرگ حسینی حضور خواهند داشت و طبق سنوات گذشته مردم خود با مشارکت جمعی حماسه دیگری می‌آفرینند.

توکلی‌زاده بیان داشت: مدیریت شهری به عنوان یک خادم وظایفی را به دوش دارد و  سعی می‌کند با انجام این وظایف در خدمتگزاری به مردم کوتاهی نکند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ستاد اربعین شهرداری تهران عضو رسمی ستاد اربعین کشور است، گفت: در این ستاد که با مسئولیت وزیر کشور شکل می‌گیرد، مسئولیت‌هایی بر عهده کلانشهرهای کشور و شهرداری تهران گذاشته می‌شود.

وی افزود: در حوزه خدمات شهری این وظایف تداوم دارد و در تمام کمیته‌ها در خدمت مردم هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه