English

ویژه اربعین ۱۰:

بیش از ۲۵ هزار زائر گیلانی برای شرکت در اربعین حسینی ثبت نام کردند

دبیر ستاد اربعین حسینی گیلان گفت: ۲۵ هزار و ۳۵۷ زائر اربعین حسینی از این استان،تا پایان روز گذشته در سامانه سماح (ساماندهی مشتاقان ایام حضور در اعتاب مقدسه) ثبت نام کردند.

بیش از ۲۵ هزار زائر گیلانی برای شرکت در اربعین حسینی ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، روح‌الله بخشی نژاد، دبیر ستاد اربعین حسینی گیلان، عصر روز یکشنبه در جلسه ستاد هم اندیشی با اصحاب رسانه گیلان اظهار کرد: ثبت نام ۲۳ هزار و ۶۱۱ نفر از تعداد ذکر شده تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه ۲۱ موکب از گیلان در کربلا پذیرای زائران اربعین حسینی است، اضافه کرد: ۲ موکب در مرز خسروی که احتمالا یک موکب دیگر اضافه خواهد شد و ۲ موکب در مرز مهران برپا می شود؛ضمن اینکه سه موکب در نجف و سه موکب دیگر در بین راه پذیرای زائران خواهند بود.

دبیر ستاد اربعین حسینی گیلان با اشاره به تمهیدات لازم در حوزه حمل و نقل خاطر نشان کرد: علاوه بر این، با توجه به محدودیت ظرفیت حمل و نقل عمومی به زائران توصیه می‌شود که از خودروهای شخصی استفاده کنند ضمن اینکه پارکینگ هایی با وسعت زیاد در کنار مرزها در نظرگرفته شده است.

بخشی نژاد با بیان اینکه در بخش انتقال هوایی نیز تمهیدات لازم اتخاذ شده اظهار کرد: در حوزه ریلی نیز ۲ قطار به سمت تهران حرکت خواهد داشت که زائران اربعین حسینی می توانند از تهران به مهران از قطار استفاده کنند.

وی با اشاره به همراهی و همدلی مسئولان گیلان برای هر چه بهتر ارائه خدمات به زائران بیان کرد: تاکنون در این ارتباط چهار جلسه با مدیران استان برگزار شد و هماهنگی های لازم انجام گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اربعین حسینی حرکت عظیم بزرگ جهانی و فراتر از مرزهای ایران و جهان است و همه بخش از ادیان دیگر در این اجتماع باشکوه مشارکت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه