English

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

نباید کارخانه‌ای در دولت سیزدهم تعطیل شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر فعالسازی اقتصاد دریا محور ابراز داشت: تحت هیچ شرایطی نباید کارخانه‌ای در دولت سیزدهم تعطیل شود.

نباید کارخانه‌ای در دولت سیزدهم تعطیل شود

به گزارش خبرگزاری موج، صولت مرتضوی صبح پنجشنبه در نشست کمیته اشتغال گیلان، اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های اشتغال و سرمایه گذاری سر لوحه کار قرار دارد.

وی با اشاره به تحریم‌ها وکینه توزی های دشمنان علیه نظام اسلامی افزود: جمهوری اسلامی در شرایط بسیار سخت تحریم‌های اقتصادی و فشاری روانی رسانه‌های به قدرت برتر منطقه و کانون امنیت تبدیل شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ایران ظرفیت‌های ارزشمندی در روابط تجاری و اقتصادی دارد، گفت: ایران با بیش از دوسوم جمعیت جهان از طریق هوایی، زمینی و دریایی فرصت روابط تجاری و اقتصادی دارد که باید از این ظرفیت‌ها بهترین بهره را گرفت.

مرتضوی با بیان اینکه در حوزه اشتغال قدم‌های مثبتی در دولت سیزدهم برداشته شده است، گفت: ایجاد اشتغال خط قرمز دولت سیزدهم بوده و یک اصل و تکلیف است که در این راستا کارهای خوبی هم صورت گرفته است.

وی با اشاره به رشد اشتغال و سرمایه‌گذاری در کشور افزود: کمترین رشد بیکاری را در طول این سال‌ها در دولت سیزدهم تجربه کردیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم فعالسازی شرکت‌های نیمه فعال و راکد، بیان کرد: تحت هیچ شرایطی نباید کارخانه‌ای در دولت سیزدهم تعطیل شود.

مرتضوی با بیان اینکه سهم تعاون در حوزه اشتغال باید افزایش یابد، اضافه کرد: کارگر و تولید باید حاشیه امن باشند و سزاوار مجازات نیستند و باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

وی گیلان ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارد، افزود: گیلان در بخش کشاورزی، گردشگری و دریا مزیت‌های ارزشمندی دارد که باید به اقتصاد و اشتغال بیانجامد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه اقتصاد دریا محور در گیلان فعال شود، گفت: اقتصاد دریامحور ظرفیت بزرگی است که در استان‌های شمال کشور مورد غفلت واقع شده است.

مرتضوی با اشاره به کار خوب دولت در آزادسازی سواحل اضافه کرد: آزادسازی سواحل بستر را برای توسعه و سرمایه گذاری در بخش اقتصاد دریامحور فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه کشاورزی گیلان در بخش‌های مختلف سرآمد است و نقش مهمی در اشتغال و امنیت غذایی کشور دارد، افزود: شناخت توانمندی‌ها و قابلیت‌ها و بهره مندی از آن در بخش‌های مختلف، بسیار اهمیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه