English

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

مقابل هنجارشکنی حجاب به شدت می‌ایستیم

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

مقابل هنجارشکنی حجاب به شدت می‌ایستیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تشییع شهیدان والامقام سرهنگ دوم مهدی امینی مهر و سرگرد سیروس درخشان فر در یاسوج اظهار داشت: تشییع با شکوه شهدا به همه نشان داد که انقلاب و آرمان‌های آن زنده است و این دو شهید بزرگوار خوشحال هستند که راهشان زنده و ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در تشییع این دو شهید غیور مرد تصریح کرد: امروز اینجا هستم تا از همه همرزمان در سپاه همیشه در صحنه، بسیج مقتدر و کارکنان جان برکف فراجا تقدیر و تشکر کنم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با عرض تبریک و تسلیت مجدد به خانواده شهیدان والامقام امینی مهر و درخشان فر ادامه داد: پدر و مادر، فرزند ۱۲ ساله و ۷ ماهه هر دو شهید، ما را شرمنده کردند و با درس شجاعت، بصیرت، باعث شده ما در دفاع از ارزش‌های انقلاب نسبت به گذشته استوارتر و محکم‌تر به وظیفه خود عمل کنیم.

سردار رضایی در پایان با بیان اینکه امروز فراجا استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل خواهد کرد، بیان داشت: امروز همه استکبار جهانی از شیطان بزرگ گرفته تا مزدوران داخلی، قاچاقچیان مواد مخدر و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه