English

ملکی به خبرگزاری موج خبر داد؛

آتش سوزی در یک‌ساختمان ۳ طبقه در خیابان جمهوری

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع یک حادثه آتش سوزی در مرکز شهر خبر داد.

آتش سوزی در یک‌ساختمان ۳ طبقه در خیابان جمهوری

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج خبر داد: ساعت ۵:۰۸ بامداد امروز یک مورد حادثه آتش سوزی  در یک ساختمان در خیابان جمهوری ، خیابان ظهیرالاسلام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران گزارش شد.

وی افزود: ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام می شوند. همکاران به محض رسیدن مشاهده می کنند در یک ساختمان ۳ طبقه ۶ واحدی که تمام واحدها به کارگاه تولیدی پوشاک و تریکو تبدیل شده بود آتش از دو واحد ۸۰ متری شعله ور شده بود. 

ملکی ادامه داد: همچنین آتش به روی سطح پشت بام نیز که فضایی به متراژ ۲۰۰ متر بود و با مصالح بی کیفیت ساخته و تبدیل به انباری برای نگهداری مواد اولیه شده بود سرایت کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: براثر حرارت دیوارها و سقف های کاذب این بنا تخریب شده بود اما با تلاش آتش نشانان از سرایت آتش جلوگیری شد و هیچگونه فوتی و مصدوم تا این لحظه به ثبت نرسید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیروها مشغول عملیات لکه گیری هستند و تا ساعت آینده مکان به مالکان و کارشناسان تحویل داده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه