English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد:

افزایش بیش از ۴۴ درصدی آتش‌سوزی طی آبان ماه امسال در نجف آباد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد از افزایش بیش از ۴۴ درصدی آتش‌سوزی در آبان ماه سال جاری در نجف آباد خبر داد.

افزایش بیش از ۴۴ درصدی آتش‌سوزی طی آبان ماه امسال در نجف آباد

حسنعلی امیر کاوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان کرد: آتش نشانی نجف آباد در آبان‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش بیش از ۴۴ درصدی آتش‌سوزی را پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به هفت مورد بازدید از مراکز درمانی و ۳۸ مورد بازدید از ساختمان های بلند مرتبه جهت صدور گواهی گفت در مقایسه حریق و حوادث آبان‌ماه نسبت به مشابه سال گذشته تعداد نجات یافتگان از حوادث و حریق ۲۱ نفر افزایش داشته است.

این مقام مسئول در بیان عملکرد واحد آموزش سازمان با اشاره به آموزش ۴۹۰ نفر در مقطع مهد کودک و ۱۲۰ نفر در مقطع دبستان و ۱۷۰ نفر در مقطع دبیرستان و هنرستان گفت در زمینه آموزش اصناف ۲۵۰ نفر از صنوف مختلف تحت آموزش این سازمان قرار گرفته اند.

امیرکاوه با اعلام آمادگی جسمانی و سطح  مهارت بالای پرسنل آتش نشانی نجف آباداظهار کرد در مدت یاد شده ۸ مانور امداد و نجات و ۸ مانور اطفاء در ساختمان های بلند مرتبه برای حفظ این آمادگی داشته ایم.

وی از خرید بیش از یک میلیارد ریال تجهیزات امداد و نجات به همراه دو دستگاه تنفسی دراگر نام برد و گفت در آبان ماه افزایش بیش از ۴۴ درصدی آتش‌سوزی را نسبت به مدت مشابه سال قبل پشت سر گذاشته ایم که این آتش سوزی ها به دلایل مختلفی چون نشت گاز، اتصالی برق، نشت سوخت و مواد نفتی و انتقال حرارت از منابع حرارتی و انگیزه های عمدی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در زمینه حوادثی که منجر به اعزام نیرو شده بود به مواردی چون ۳۲ مورد حوادث مربوط به حیوانات، ۱۲ مورد سوانح رانندگی، ۱۱ مورد حبس در اماکن و خودرو و آسانسور، ۴ مورد ایمن سازی، ۲ مورد حوادث چاه و سقوط از ارتفاع, ۴ مورد آب گرفتگی و مواردی چون گرفتار شدن اعضای بدن و اجسام برنده اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه