English

وزیر بهداشت:

تکمیل ۸۵۰ پروژه درمانی از کارهای مهم وزارتخانه است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از کارهای بزرگ وزارت بهداشت تکمیل ۸۵۰ پروژه درمانی است، که تعدادی افتتاح شده و بهره‌برداری برخی پروژه‌ها به زودی انجام می‌شود.

تکمیل ۸۵۰ پروژه درمانی از کارهای مهم وزارتخانه است

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام عین‌اللهی در حاشیه افتتاح فاز دوم بیمارستان الغدیر بومهن در جمع خبرنگاران گفت: امروز در خصوص ذخایر دارویی از ۳۳ درصد به ۵۸ درصد رسیده ایم و به نظر می‌رسد، تا پایان سال این میزان به ۱۰۰ درصد برسد.

وی با بیان اینکه اگر ذخایر به اندازه کافی تأمین شود مشکلی در حوزه تأمین دارو نخواهیم داشت، افزود: نزدیک به ۴۵۰ میلیارد تومان مکمل و ویتامین توسط وزارت بهداشت تهیه و به روستاهای کشور ارسال شده است و این کار در دولت جهادی ادامه خواهد داشت.

عین اللهی همچنین از افتتاح ۱۰ هزار و ۶۰۰ تخت درمانی تا دهه فجر خبر داد و گفت: هر هفته یک الی دو پروژه سنگین مانند بیمارستان بومهن به بهره برداری می‌رسد، برخی پروژه‌ها در دهه فجر و تعدادی در زمان‌های دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر بهداشت گفت: یکی از کارهای بزرگ وزارت بهداشت تکمیل ۸۵۰ پروژه درمانی است، که تعدادی افتتاح شده و بهره‌برداری برخی پروژه‌ها به زودی انجام می‌شود و تا پایان سال به ۲ هزار پروژه بهداشتی می‌رسد، در ۹ فروردین امسال با حضور رئیس جمهور از بیمارستان نیمه تمام الغدیر بازدید کردیم و رئیس جمهور درخصوص زمان اتمام این پروژه سوال کردند که اعلام کردیم با تلاش شبانه روزی ۸ الی ۹ ماه زمان خواهد برد اما دستور ۶ ماهه را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه