English

چمران در صحن شورای شهر:

افراد هتاک به شهدا و خانواده شهدا راه صهیونیست ها و جنایتکاران را می روند

چمران گفت: کسانی که ندانسته و یا به صورت مزدورانه به شهدا و خانواده های شهدا حمله کردند، همان راهی را می روند که صهیونیست و آمریکای جنایتکار می روند.

افراد هتاک به شهدا و خانواده شهدا راه صهیونیست ها و جنایتکاران را می روند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: روز نهم دی ماه روز بصیرت و تجدید بیعت با ولایت بود و در مراسم تشییع پیکر پاک شهدا و حماسه نهم دی ماه شاهد حضور گسترده مردم بودیم.

چمران با بیان اینکه کسانی که ندانسته و یا به صورت مزدورانه به شهدا و خانواده های شهدا حمله کردند، همان راهی را می روند که صهیونیست و آمریکای جنایتکار می روند، یادآور شد: این آمادگی برای شهادت بزرگترین سلاح ماست. امیدواریم درس عبرت بگیرند و بدانند که نسل های آینده ما این مکتب را دنبال خواهند کرد.

رییس شورای شهر ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی به پیروان این حضرت گفت: برخی به نام مسیح، جنگ و خونریزی برپا می کنند و خداوند می داند که در سال جدیدی میلادی چه کشتارهایی را انجام خواهند داد و چه بلایی بر سر کشورهای اسلامی و ایران و مردم کشور ما می آورند تا تسلیم تصمیم ضد مسیحایی آنها بشویم. به نام حقوق بشر، آزادی و حقوق بشر ملت ها را زیر پا خرد می کنند، اما دست انتقام الهی بالاتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه