English

شهردار منطقه ۱۴ تهران:

عدم همکاری آموزش و پرورش برای ایجاد مهد کودک ها در سرای محلات

شهردار منطقه ۱۴ درباره سرانه مهد کودک در این منطقه گفت: ما نیاز وافری به دبستان و مهد کودک در منطقه داریم و باید آموزش و پرورش اجازه برگزاری پیش دبستانی و مهدکودک را در سرای محلات به ما بدهد.

عدم همکاری آموزش و پرورش برای ایجاد مهد کودک ها در سرای محلات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، صبح امروز سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران درخصوص مبحث نوسازی بافت های فرسوده بیان کرد: نوسازی بافت های فرسوده و ارتقای کیفیت زندگی قطعا در محلات تهران حائز اهمیت است و در کیفیت زندگی مردم تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: ما پیگیر هستیم با مجموعه‌های مختلف تا بتوانیم سرمایه‌گذار و مردم را ترغیب کنیم در بافت فرسوده اقدام به نوسازی کنند.

شهردار منطقه ۱۴ درباره میزان سرانه‌های فضای سبز منطقه گفت: بخشی از منطقه ۱۴ سرانه فضای سبز بالا و برخی هم دارای کمبود سرانه فضای سبز است که موضوع افزایش سرانه فضای سبز را در دستور کار داریم.

سالاری پور با بیان اینکه ۵ باغ در محله شیوا وجود دارد گفت: تیرهای معارض برق بعد از نوسازی و عقب نشینی منازل وسط کوچه‌ها باقی می‌ماند.

وی با اشاره به عدم همکاری اداره برق با شهرداری ادامه داد: تیرها را اداره برق کمک به جابجایی نمی‌کند و باید در این زمینه اداره برق به ما کمک کند.

شهردار منطقه ۱۴ بیان کرد: عرض معبر خیابان کرمان تغییر پیدا کرده و ما بک بوستان شهری را در محدوده این خیابان شروع به ساخت کرده‌ایم.

وی درباره سرانه مهد کودک در منطقه ۱۴ گفت: ما نیاز بالایی به دبستان و مهد کودک در منطقه دارین و باید آموزش و پرورش اجازه برگزاری پیش دبستانی و مهدکودک را در سرای محلات به ما بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه