English

رسول جلالی:

آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی در زندان های کشور باید با جدیت دنبال شود

مدیر کل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور گفت: آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی در زندان های کشور باید با جدیت دنبال شود.

آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی در زندان های کشور باید با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری موج، رسول جلالی مدیر کل نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه های دادستانی کل کشور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه استان زنجان دارای ۵ موسسه کیفری است، گفت: این استان خوشبختانه جزو استان‌های دارای بازداشتگاه کم است.

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد اشتغال زندانیان در استان زنجان وجود دارد و امیدواریم این موضوع گسترش پیدا کند و شاهد افزایش اشتغال باشیم.

مدیر کل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور گفت: باید شرایط و زمینه را برای مهارت آموزی زندانیان فراهم کنیم تا پس از آزادی بتوانند علاوه بر کسب درآمد، افرادی مفید برای جامعه باشند.

جلالی به هزینه نگهداری زندانیان اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به این شرایط اقتصادی هزینه نگهداری زندانیان دو تا سه برابر شده و بیشترین جرائم مواد مخدر بود و جرم سرقت هم افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه وقتی ثبات اقتصادی نباشد و قیمت‌ها مرتب عوض شود، در نتیجه اختلافات و جعل و فسخ معاملات زیاد می‌شود، افزود: در حال حاضر سه درصد از زندانیان بانوان هستند و کانون‌های اصلاح و تربیت خالی از دختران بزهکار است.

مدیر کل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور به همکاری خوب برخی از شرکت‌ها در پذیرش زندانیان آزاد شده اشاره کرد و یاد آورشد: امیدواریم تعداد این شرکت‌ها بیشتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه