English

سردار رضایی خبر داد؛

کشف بیش از یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: بیش از یک تن و 490 کیلوگرم تریاک کشف و باند قاچاق موادمخدر و سلاح در مرزهای میانی استان سیستان و بلوچستان منهدم شد.

کشف بیش از یک تن و 490 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان

به گزارش خبرگزاری موج، سردار قاسم رضایی ،  فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کشف بیش از یک تن و 490 کیلوگرم تریاک و انهدام باند قاچاق موادمخدر و سلاح در مرزهای میانی استان سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی از احتمال ورود محموله موادمخدر، سلاح و مهمات از مرزهای میانی استان توسط اشرار و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطلع شدند بنابراین برنامه ریزی دقیق و گسترده ای برای متلاشی کردن این باند صورت گرفت.

وی ادامه داد: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شان ناکام گذاشتند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که از حضور قدرتمندانه و عملیات ضربتی مرزداران غافلگیر شده بودند، به دلیل عدم توانایی در مقابله با مرزبانان، ضمن رها کردن محموله خود با استفاده از تاریکی شب، کوهستانی بودن منطقه و نزدیکی به نوار مرزی، به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

این مقام ارشد مرزبانی افزود: در این عملیات علاوه بر توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا، یک تن و 493 کیلو و 500 گرم تریاک، 17 قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مقادیری مهمات و تعدادی تجهیزات ارتباطی توسط مرزبانان هنگ مرزی سراوان کشف شد.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مرزداران استان سیستان و بلوچستان و هنگ مرزی سراوان، تصریح کرد: مرزبانان ایران اسلامی ضمن برقراری امنیت با هرگونه تجاوز به مرزهای کشورمان مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه