English

زهرا نژاد بهرام:

باید یک تاریخ انقضاء برای انجام پروژه‌های عمرانی تعریف کنیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما باید یک تاریخ انقضاء برای انجام پروژه‌های عمرانی تعریف کنیم و برای اجرای پروژه‌ها در همان زمان از پیش تعیین شده یک تخفیفی به مجریان بدهیم.

باید یک تاریخ انقضاء برای انجام پروژه‌های عمرانی تعریف کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، زهرا نژاد بهرام ، عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه فیروزبهرام اظهار کرد: نمی‌شود تهران را فقط یک محدوده کوچک تلقی کرد و بگوییم حواشی تهران به ما ربطی ندارد، باید نگاه وسیعی به آن داشته باشیم.

وی افزود: ما به موضوع تهران فقط به تهرانی‌ها نمی‌اندیشیم زیرا این خاک متعلق به همه است و وقتی قرار است شهر به کارگاه ساختمانی تبدیل شود به ضرر مردم تهران است.

نژاد بهرام گفت: 20 سال است درگیر پروژه آب و فاضلاب هستیم، مدام حفاری می‌کنیم و هنوز هم به نتیجه نرسیده‌ایم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما باید یک تاریخ انقضاء برای انجام پروژه‌های عمرانی تعریف کنیم و برای اجرای پروژه‌ها در همان زمان از پیش تعیین شده یک تخفیفی به مجریان بدهیم.

نژادبهرام گفت: اگر شهرداران ما به موضوع تصفیه‌خانه‌های محلی توجهی ندارند این وظیفه ما است که آنها را با اهمیت موضوع مواجه کنیم.

وی افزود: مسأله اصلی ما موضوع فرونشست‌های ایجاد شده در تهران است که عمدتاً در جنوب تهران است که یک بخش آن به حفاری‌ها برمی‌گردد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خطاب به بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: شما آبی که به عنوان فاضلاب وارد زمین می شده است را دارید جمع می‌کنید و این آب به زمین بر نمی‌گردد.

وی ادامه داد: باید یک فکری درباره این موضوع و بازگشت آب به زمین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه