English

در مراسم افتتاح شعبه شورای حل اختلاف ویژه کشتیرانی؛

قانون جدید شورا‌های حل اختلاف مورد تبیین و بررسی قرار گرفت

در مراسم افتتاحیه شعبه شورای حل اختلاف ویژه کشتیرانی قانون جدید شورا‌های حل اختلاف و مواد مربوط به اصناف و بازرگانان مورد تبیین و بررسی قرار گرفت.

قانون جدید شورا‌های حل اختلاف مورد تبیین و بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم افتتاح شعبه ویژه کشتیرانی شورای حل اختلاف در روز شنبه مورخ 1396/08/13 با حضور دریانی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران، نصراله معاون اداری ومالی، بهرامی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی و دیگر معاونان و مدیران شورای حل اختلاف استان تهران و نیز کنجکاو جانشین سرپرست مجتمع شماره ۲۷ شورای حل اختلاف تهران در محل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته برگزار شد.

در این مراسم پل مه دبیر انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزنده شورا‌های حل اختلاف در میان اصناف و انجمن‌های صنفی، گزارشی از فعالیت‌های آن انجمن و به طور ویژه در زمینه داوری بین شرکت‌های حمل و نقل دریایی ارائه داده و با اشاره به سابقه موفق اعضای اصلی و علی البدل شعبه ویژه کشتیرانی در شورای حل اختلاف در خصوص داوری و حل و فصل دعاوی ارجاعی وزارت راه و شهرسازی و تأیید اعضای آن توسط وزارتخانه خبر داد. 

در ادامه مراسم همچنین قانون جدید شورا‌های حل اختلاف و مواد مربوط به اصناف و بازرگانان مورد تبیین و بررسی قرار گرفته و در پایان حکم ابلاغ اعضا توسط ریاست شورا‌های حل اختلاف استان تهران به ایشان تقدیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه