English

قاضی عسکر:

مذاکرات حج ۹۶ در حال نهایی شدن است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از نهایی شدن مذاکرات حج با طرف های سعودی خبر داد و گفت: تاکنون توافقات با طرف سعودی به صورت مطلوبی انجام شده است.

مذاکرات حج 96 در حال نهایی شدن است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان حج و زیارت،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در جمع اعضای شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت افزود: امیدواریم با توجه به توافق های صورت گرفته راه برای برگزاری حجی مطلوب، آرام و عزتمندانه فراهم شود.

سرپرست حجاج ایرانی تصریح کرد: در صورتی که نظرات جمهوری اسلامی ایران با نهایی شدن همه محورها تامین و به امضای توافقنامه حج منجر شود، خبرهای تکمیلی را به اطلاع مردم خواهیم رساند. 

به گزارش ایرنا، روابط تهران - ریاض پس از فاجعه منا و شهادت 464 زائر ایرانی، متشنج و این رابطه دیپلماتیک به دنبال حمله عده ای به سفارت عربستان در تهران، قطع شد.

فاجعه منا در دوم مهرماه سال گذشته(1394) در مراسم رمی جمرات رخ داد و بیش از هفت هزار زائر نفر از حجاج از کشورهای مختلف جهان جان خود را از دست دادند.

به گفته مسئولان و دست اندرکاران کشورمان، مسوولان حج عربستان سال گذشته با بهانه تراشی های مختلف و اتلاف وقت، مانع اعزام زائران ایرانی به حج 95 شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه