English

علی فارغی؛

تصمیم گیری باید در زمان جنگ اقتصادی متفاوت از شرایط عادی باشد

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران گفت: در حال حاضر تصمیم گیری و قیمت گذاری در زمان جنگ اقتصادی باید متفاوت و سریع تر از حالت عادی است که در حال حاضر این اتفاق نمی افتد و حتی تصمیم گیریی اگر به درستی انجام شود درست اجرا نشود نتیجه مثبتی ندارد مانند باز شدن صادرات با محدودیت های زیاد.

تصمیم گیری باید در زمان جنگ اقتصادی متفاوت از شرایط عادی باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران در پنجمین همایش فیداکسپو که در نمایشگاه بوستان گفتگو افتتاح شد، گفت: در حال حاضر که اوضاع اقتصادی مناسب نیست باید از شرکت های که در این نمایشگاه شرکت کرده اند باید تشکر کرد که نشان دادند هنوز صنعت دام و طیور در کشور زنده است.

علی فارغی با بیان اینکه در حال حاضر باید بر همگرایی بیشتر بخش خصوصی و دولتی تاکید کرد تا بر این جنگ اقتصادی غلبه کنیم، افزود: در جنگ اقتصادی کشته شدگان همان ورشکستگان هستند که مورد هجمه های مختلف نیز قرار دارند. به طور قطع فعالان اقتصادی رزمندگان نخست در جنگ اقتصادی هستند، این در حالی است که برای فعالیت های اقتصادی خود باید همواره التماس مسئولان را بکنند و هیچگونه حمایتی از آن ها نمی شود که بخشی از فضای بی اعتمادی را به وجود آورده است.

او افزود: در حال حاضر تصمیم گیری و قیمت گذاری در زمان جنگ اقتصادی باید متفاوت و سریع تر از حالت عادی باشد که در حال حاضر این اتفاق نمی افتد و حتی تصمیم گیریی اگر به درستی انجام شود درست اجرا نشود نتیجه مثبتی ندارد مانند باز شدن صادرات با محدودیت های زیاد.

همچنین رئیس هیات مدیره اتحادیه کارخانه های خوراک دام، طیور و آبزیان کشور گفت: در این نمایشگاه ضمن به صحنه آوردن پتانسیل تولیدکننده ها، باید به دنبال افزایش سهم خوراک آماده در بازار باشیم.

حسین کیهانی با بیان اینکه در شرایط تحریم باید از تولیدکننده های فرآورده های توجه بیشتری شود، افزود: در ابتدای سال جاری بسیاری از واحدهای تولیدی خوراک دام کمک های زیادی به استان های سیل زده داشته اند که از حمایت آن ها تشکر می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر