English

مهلت دریافت کارت آزمون سراسری سال ۹۵ تا چهارشنبه

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از مهلت دریافت کارت آزمون ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۹۵ تا روز چهارشنبه ۲۳ تیر خبر داد و گفت: تعداد ۳۸۴ هزار نفر از داوطلبان کنکور کارت آزمون خود را دریافت کردند.

مهلت دریافت کارت آزمون سراسری سال ۹۵ تا چهارشنبه

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی موج، در مورد دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۹۵ اظهار داشت: تعداد ۸۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر در کنکور سراسری سال ۹۵ شرکت کردند، همچنین ۴۴ هزار و ۸۱۶ نفر نیز از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجه برای شرکت در گروه هنر اعلام آمادگی کردند و ۱۰۹ هزار و ۳۴۹ نفر نیز از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و هنر برای شرکت در گروه زبان های خارجه ثبت‌نام کردند. بنابراین برای تعداد یک میلیون و ۱۴ هزار و ۲۷۴ نفر کارت صادر شده است.

وی با بیان اینکه از روز گذشته که توزیع کارت از طریق سازمان سنجش آغاز شده است، افزود: از مجموع کارت‌های صادر شده برای داوطلبان کنکور تعداد ۶۱۱ هزار و ۷۵۴ کارت برای داوطلبان زن و ۴۰۲ هزار و ۵۲۰ کارت برای داوطلبان مرد صادر شده است که از این تعداد ۳۸۴ هزار نفر یعنی ۴۴٫۳۸ درصد داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کردند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درمورد مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۹۵ گفت: با توجه به اینکه داوطلبان تا روز چهارشنبه ۲۳ تیر برای دریافت کارت فرصت دارند افرادی که تاکنون کارت خود را دریافت نکردند باید سریع‌تر با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دریافت کارت اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر