English

آماده‌سازی ۱۰۲۴ کلاس درس برای اسکان تابستانی فرهنگیان در اردبیل

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان اردبیل از آماده‌سازی یک هزار و ۲۴ کلاس درس برای اسکان تابستانی فرهنگیان در این استان خبر داد.

آماده‌سازی ۱۰۲۴ کلاس درس برای اسکان تابستانی فرهنگیان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج، احمد ناصری با اشاره به تشکیل ستاد اسکان مسافران تابستانی اظهار داشت: به مانند اسکان نوروزی تمهیدات لازم برای اسکان تابستانی نیز فراهم شده است.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: ۱۲۱ مدرسه در ۱۹ ناحیه آموزشی آماده اسکان مسافران هستند و در این مدارس بر اساس میزان امکانات اختصاصی در کلاس‌ها، ۸۲ کلاس ویژه، ۵۱۸ کلاس نوع الف، ۲۵۳ کلاس نوع ب و ۱۸۹ کلاس نوع ج تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به همکاری۴۳۰ نفر از عوامل اجرایی در امر اسکان تابستانی خاطرنشان کرد: آموزش ‌و پرورش هر چند مسوولیتی برای اسکان مسافران ندارد اما به لحاظ حمایت از فرهنگیان طرح اسکان را اجرا می‌کند.

ناصری افزود: آموزش‌ و پرورش استان آماده همکاری با مراکز اقامتی است تا در طول تعطیلات تابستانی توزیع مناسب و متعادلی از اسکان مسافران را شاهد باشیم.

مدیرکل آموزرش و پرورش استان اردبیل تأکید کرد: در هر یک از نواحی ۱۹ گانه آموزشی پایگاه اسکان تدارک دیده شده است که مراجعان می‌توانند اطلاعات لازم را از پایگاه‌ها کسب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر