English

مدرک تحصیلی برادر رئیس جمهور قانونی است / دانشگاه جای نیروی نظامی نیست

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برابر تمام مدارک و اسناد موجود، مدرک دانشگاهی حسین فریدون برادر رئیس جمهوری اسلامی ایران که درباره آن بحثهایی وجود داشت، قانونی است.

مدرک تحصیلی برادر رئیس جمهور قانونی است / دانشگاه جای نیروی نظامی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، محمد فرهادی شامگاه شنبه و در خلال افتتاح طرح های عمرانی دانشگاه سمنان به میزبانی سالن اجتماعات این دانشگاه، ضمن پاسخ به انتقادات درباره مدارک تحصیلی اعضای کابینه و نزدیکان رئیس جمهور، ابراز داشت: بنده بارها اعلام کرده ام حسین فریدون با شرکت در کنکور و کسب نمره قبولی و به صورت کاملا قانونی وارد دانشگاه شده و با انتخاب واحدهای درسی و گذراندن تعداد واحدهای مورد نیاز موفق به دریافت مدرک خود شده است.

وی افزود: آنچه که اسناد و مدارک ما می گوید برادر رئیس جمهور در آزمون جامع شرکت کرده و تمام فرآیندهای لازم را برای قبولی در مقطع دکتری سپری کرده است و من این امر را یکبار دیگر نیز در صحن علنی مجلس بیان کرده ام و بار دیگر نیز توضیح می دهم.

عضو کابینه یازدهم همچنین با تاکید اینکه دانشگاه جای نیروی نظامی نیست، گفت: فضای امن را برای دانشگاه ها می خواهیم اما فضای امنیتی را هرگز.

فرهادی بیان داشت: برخی شاید به دنبال ایجاد فضای امنیتی در دانشگاه ها باشند اما خوشبختانه در این دولت دانشگاه های کشور از فضای امنیتی خارج و به فضای امنی برای دانشجویان تبدیل شده و این قاطع ترین پاسخ به این افراد است.

وی افزود: دانشگاه ها برای اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان نهاد نظارتی مخصوص خود را دارد و هیچ نهادی از بیرون دانشگاه حق دخالت در دانشگاه را ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر