English

قفل امنیتی ساختمان کنگره پس از چهل دقیقه شکست

ساختمان کنگره امریکا پس از قفل شدن به مدت ۴۰ دقیقه به دلایل امنیتی ناشی از ردیابی یک سلاح گرم در محوطه این ساختمان بازگشایی شد.

قفل امنیتی ساختمان کنگره پس از چهل دقیقه شکست
به گزارش خبرگزاری موج، دنیس راس نماینده جمهوریخواه ایالت فلوریدا گفت: این اقدام امنیتی پلیس کاپیتول هیل پس از آن صورت گرفت که یک سلاح گرم در ساختمان کنگره رویت شد.

یک قانون گذار دیگر اضافه کرد: این سلاح گرم از دید ماموران امنیتی مخفی مانده و همچنین از ردیاب های فلزی که ماموران پلیس عمدتا به کمک آنها ورود و خروج به کاپیتول را زیر نظر دارند گذشته بود. کارکنان کاپیتول دستور یافته بودند به داخل اتاق های دفتر خود رفته و در را قفل کند و از نزدیک شدن به درها و پنجره های بیرونی پرهیز نمایند. افراد از ورود یا ترک ساختمان و مرکز باز دیدکنندگان در مجاور آن منع شده بودند. هنگام این حادثه، مجلس نمایندگان مدت کوتاهی بود که وارد جلسه شده بود ولی بعدا این جلسه متوقف شد و قانونگذاران در داخل ساختمان پناه گرفتند. بسته شدن کنگره درصبح جمعه درحالی صورت گرفت که قانونگذاران و افکارعمومی هنوز درحال هضم اخبار منتشر شده درمورد کشته شدن هفت مامور پلیس در دالاس در ساعاتی پیش از آن بودند. در ماه مارس نیز محوطه کنگره پس از ورود یک مرد ۶۶ ساله و نزدیک شدن وی به مرکز بازدید کنندگان با یک سلاح گرم و نشانه رفتن آن به سمت ماموران دچار آشوب شد و درهای ساختمان بسته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه