English

نظامیان صهیونیست با یورش مجدد به الخلیل فلسطینیان را بازداشت کردند

نیروهای اشغالگر اسرائیل بامداد امروز جمعه نیز به شهر الخلیل یورش برده و خودروهای نظامیان این رژیم در تعدادی از خیابان‌های این شهر به گشت زنی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، خودروهای نظامیان صهیونیست به منظور حمایت از صدها شهرک نشین جهت به جا آوردن آئین تلمودی در حرم ابراهیمی، در خیابان های شهر الخلیل به گشت زنی پرداختند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر اسرائیل بامداد امروز جمعه به شهرک حلحول یورش برده و ابلاغیه ای به «احمد جمعه» جهت مراجعه به مرکز بازجویی رژیم صهیونیستی ارائه کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه العروب در شمال الخلیل یورش برده و ابلاغیه ای به «ایمن المزین» برای مراجعه به مرکز بازجویی ارائه کردند و گذشته از آن نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز با حمله گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری، ۱۶ شهروند فلسطینی را بازداشت کرده و مدعی شدند که در روستای کفر قلیل واقع در جنوب شهر نابلس تجهیزات جنگی کشف و ضبط کرده اند.

دهها خودروی نظامی ارتش صهیونیستی بامداد روز پنج شنبه به همراه نظامیان این رژیم به روستای کفر قلیل در جنوب نابلس یورش بردند و ضمن حمله به منازل اهالی این روستا، تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند که در میان آنها شماری از آزادگان فلسطینی و عناصر سرویس های امنیتی هم به چشم می خورند.

ارتش صهیونیستی هم با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نظامیان آن با همکاری عناصر پلیس و سرویس های امنیتی اقدام به کشف و ضبط مقادیری تجهیزات جنگی در روستای کفر قلیل واقع در حومه نابلس کرده اند که در میان آنها یک اسلحه شکاری، دو تپانچه، مهمات و تجهیزات نظامی هم دیده می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است که ارتش رژیم صهیونیستی ۱۶ فلسطینی را در سراسر کرانه باختری بازداشت و برای بازجویی به مراکز تحقیق انتقال داده است.

در همین راستا، منابع محلی از وقوع درگیری های شدید میان نظامیان ارتش صهیونیستی و شهروندان فلسطینی و استفاده سربازان صهیونیستی از گازهای اشک آور و گلوله های مشقی خبر دادند.

نظامیان صهیونیست با حمله به شهر یطا واقع در نزدیکی الخلیل در جنوب کرانه باختری هم به منازل تعدادی از فلسطینیان از جمله عناصر سرویس های امنیتی حمله کردند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، راتب جبور مسئول هماهنگی اقدامات کمیته های ملی و مردمی مقابله با احداثدیوار حائل و شهرک سازی در جنوب کرانه باختری اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به منازل تعدادی از افسران سرویس های امنیتی فلسطین حمله کرده و خسارت هایی به آنها وارد کردند. جبور همچنین از زخمی شدن ۲ جوان فلسطینی به ضرب گلوله مشقی نظامیان صهیونیستی در جریان درگیری های شهر یطا و خفگی تعدادی دیگر از شهروندان فلسطینی در اثر استنشاق گاز اشک آور خبر داد.

وی خاطر نشان کرد که محاصره شهر یطا از ۴۳ روز پیش تاکنون ادامه دارد و نظامیان صهیونیست تمامی ورودی های این شهر را بسته اند.

سربازان ارتش صهیونیستی در شهر رام الله نیز به منزل شهید احمد ریاض شحاده در شهرک بیتونیه حمله کردند و یک منبع محلی اعلام کرد که تعدادی از گشتی های نظامی و نفربرهای ارتش صهیونیستی با ورود به این شهرک، به منزل شهید شحاده حمله کرده و خودروی وی را توقیف کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه