English

۶۶ کشته و زخمی در درگیری ارتش سوریه با عناصر مسلح

ارتش سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته در جریان درگیری ها با عناصر مسلح در حومه دمشق نزدیک به ۶۰ نفر از این عناصر را به هلاکت رساند و زخمی کرد.

۶۶ کشته و زخمی در درگیری ارتش سوریه با عناصر مسلح

به گزارش خبرگزاری موج،به نقل از العهد، ارتش سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته موفق شده است در درگیری ها با گروه های مسلح در حومه دمشق بیش از ۲۰ عنصر مسلح را به هلاکت برساند.

بر اساس این گزارش در جریان درگیری های ۲۴ ساعت گذشته ارتش سوریه با گروه های مسلح در قلمون واقع در حومه دمشق، ۲۶ عنصر مسلح به هلاکت رسیده اند و همچنین ۴۰ عنصر دیگر نیز زخمی شدند. نیروهای ارتش سوریه همچنین مراکز تجمع نیروهای مسلح را در دامنه های سبنا در دشت رنکوس در حومه دمشق بمباران کردند که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از عناصر و همچنین انهدام تجهیزات آنها شد. همچنین گروه تروریستی جبهه النصره نیز مواضع ارتش سوریه را در منطقه تلفیتا در قلمون غربی هدف قرار داد و با پاسخ متقابل ارتش سوریه مواجه شد. ارتش سوریه همچنین حمله عناصر تروریستی - تکفیری عضو داعش را در حومه شرقی حمص ناکام گذاشته و شماری از آنها را به هلاکت رساند. به علاوه ارتش سوریه تجهیزات و ادوات نظامی داعش را در نزدیکی سد عقارب در حومه شرقی حماه منهدم کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه