English

اقتصاد ایران در حال نجات دادن اقتصاد کشورهای منطقه است

رجب صفراف ۶۳ درصد لبنیات روسیه را وارداتی عنوان کرد و گفت: اقتصاد ایران در حال نجات دادن اقتصادی کشورهای اروپایی و سایر کشورهای منطقه است.

اقتصاد ایران در حال نجات دادن اقتصاد کشورهای منطقه است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، مدیر مسوول مجله اقتصادی ایران و روسیه در جمع خبرنگاران در ساری با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمند دنیا است، ادامه داد: در بیشتر موارد ایرانی‌ها نمی‌دانند که چه جامعه و چه کشور برتری دارند.

رجب صفراف گفت: سه روزی که مهمان مازندران بودیم فضایی ایجاد شد تا از واحدهای صنعتی استان بازدید شود.

وی در رابطه با تجارت روسیه و مازندران، افزود: طرح همکاری اقتصادی که بین ایران و روسیه انجام شد تا این دو کشور را از لحاظ تجاری به عرصه برساند.

نماینده سابق اتاق بازرگانی روسیه در ایران، بیان اینکه بعد از تحریم شدن روسیه از سوی اروپا و آمریکا فضای رقابتی اقتصادی تجاری از سوی دیگر کشورها برای این کشور ایجاد شده بود، خاطرنشان کرد: در این مدت برخی از کشورها لابی‌هایی درست کردند که هدفشان واردات کالاهای خود و کنار گذاشتن رقبای خود در روسیه بود.

مدیر مسوول مجله اقتصادی ایران و روسیه با اشاره به اینکه در این مدت سه روز امکانات مازندران منحصر به فرد بوده است، افزود: جاهایی که ما مورد بازدید قرار گرفت زمینه ارتباطی با روسیه را فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه