English

حزب الله لبنان:

تروریست های شکست خورده از غیر نظامیان انتقام می گیرند

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای انفجارهای تروریستی در منطقه الکراده واقع در پایتخت عراق را که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ نفر شد، محکوم کرد.

تروریست های شکست خورده از غیر نظامیان انتقام می گیرند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از العهد، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای انفجارهای تروریستی در منطقه الکراده واقع در بغداد پایتخت عراق را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش در این بیانیه آمده است:

حزب الله مراتب تسلیت خود را به مردم مظلوم و صبور عراق و همچنین مرجعیت، رهبران و دولت عراق به دلیل جان باختن این افراد در بازار الکراده اعلام می دارد.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: جنایت تروریستی که در بازار الکراده رخ داد، انگیزه جدیدی برای به هم پیوستن تمام آزادگان جهان به منظور مبارزه با جنایات تروریسم مورد حمایت برخی کشورهای منطقه ایجاد می کند. در این بیانیه همچنین تصریح شده است: تروریست ها به دلیل ناتوانی در میدان های نبرد، به هدف قرار دادن شهروندان و انتقام گیری از آنها روی آورده اند که این موضوع نشان دهنده میزان پَستی آنها است.

حزب الله همچنین اعلام کرده است: این جنایت شنیع، بیانگر میزان دور بودن این جنایتکاران از ارزش های خوب و حق است و آنها قصد ضربه زدن به جوامع اسلامی و عربی را دارند. شایان ذکر است منابع امنیتی و بیمارستانی عراق اعلام کردند که شمار تلفات انفجار الکراده در بغداد به ۱۶۷ کشته و ۲۰۰ زخمی افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه