English

فعالیت ۱۵ شرکت دانش بنیان در مرکز رشد جهاد دانشگاهی ارومیه

برکات پژوهشی فرهنگی و آموزشی این نهاد در حوزه‌هایی که ماموریت سپاری به این نهاد شده حلاوت آن بالعینه و بسیار کیفی برای مردم و حتی دانشگاهیان محسوس شده است.

فعالیت ۱۵ شرکت دانش بنیان در مرکز رشد جهاد دانشگاهی ارومیه

به گزارش خبرگزاری موج، رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: مسیر پیشرفت امروز کشورها با اتکا به نیروی انسانی و علی الخصوص مدیران و برنامه ریزان آن جامعه است.

وی ادامه داد: مدیری پیشرفت را برای یک کشور رقم می‌زند که با اعتماد به نیروی انسانی زمینه بهره وری از امکانات موجود از آن کشور را توسط نیروی انسانی بستر سازی ‌نماید.

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: لذا تکیه بر توان داخلی و بهینه سازی تمامی منابع کشور جهت بهره وری از منابع یکی از نکته مهم تعالی یک کشور است که جهاددانشگاهی در فرهنگ سازمانی خود به نحواحسن از این مهم بهره جسته است

گفت: این نهاد انقلابی در زمینه‌های پژوهشی، فرهنگی و حتی آموزشی وارد حوزه‌هایی که سایر ارگانها انجام می‌دهند نشده و خلاقانه به حوزه‌های تخصصی ورود می‌کند که برای کشور ثمرات اثر بخشی کاربردی وملموس داشته باشد.

وی گفت: ‌ تمام فعالیت‌های این نهاد پیوست فرهنگی دارد از برنامه‌های پژوهشی آموزشی کارآفرینی گرفته تا خود برنامه‌های فرهنگی و شخصیت اقدامات و برنامه‌های این نهاد هویتمند و غنی از محتوای علمی به شکلی کاربردی است.

رستم زاده با تشریح فعالیت‌های پژوهشی این نهاد گفت: ۲۱۲ عنوان طرح پژوهشی و ۱۲۶ مقاله از سوی پژوهشگران این نهاد در مجلات معتبر بین المللی انجام و نمایه شده است.

معاون جهاددانشگاهی آذربایجان غربی با تشریح تعداد برنامه‌های فرهنگی این نهاد گفت: نزدیک به ۶۰ رویداد فرهنگی در طی سال گذشته در سطح دانشگاههای استان برگزار شده که برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی این نهاد مرجع فرهنگی و مرکزی الگو محور برای سایر نهادهای فرهنگی استان می‌باشد.

رستم زاده در خاتمه با تشریح برنامه‌های مرکز رشد جهاددانشگاهی ارومیه گفت: ۱۵ شرکت دانش بنیان در مرکز رشد جهاددانشگاهی ارومیه با حمایت این نهاد به انجام و تولید محصولات و اشتغال زایی علمی در راستای نیازهای منطقه اقدام نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه