English

معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه:

۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی تقاطع چهارسطح آذربایجان

معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه از پیشرفت فیزیکی 45 در صدی پروژه تقاطع چهارسطح آذربایجان خبرداد.

45 درصد پیشرفت فیزیکی تقاطع چهارسطح آذربایجان

رضا جوان کیا در گفت و گو با خبرگزاری موج، اظهار کرد: فاز نخست پروژه بزرگ آذربایجان در خرداد سال۹۵ آغاز شده که  برآورد اولیه برای اجرای این پروژه با احتساب املاک لازم جهت آزادسازی و جابجایی تاسیسات، حدود 2هزار میلیارد ریال است.

وی افزود: پل والفجر به مهاباد به طول تقریبی 650 متر، پل کمربندی خاتم الانبیا به بلوار ساوالان به طول تقریبی 260 متر، پل بلوار ساوالان به کمربندی خاتم الانبیاء به طول تقریبی 350 متروپل والفجر به کمربندی خاتم الانبیا به طول تقریبی 260 متر ازجمله پل هایی است که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

جوان کیا تصریح کرد: این پروژه ازعملکردهای شاخص شهرداری ارومیه محسوب می شود که طول پلهای این پروژه دو هزار متر بوده و مساحت پلهای آن در حدود 25هزار مترمربع خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه  با تاکید بر اینکه رویکرد شهرداری ارومیه در پروژه‌های شهری تامین منافع مردم و رضایتمندی مردم است گفت: این بیان کرد : زیر گذر کمربندی خاتم الانبیاء به سمت مهاباد به طول تقریبی 440 متر احداث خواهد شد که 170 متر آن سرپوشیده بوده که با اتمام این تقاطع، جاده مهاباد و بلوار والفجر را به هم ارتباط می یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه