English

فرماندار اشنویه خبر داد:

۲۰ پروژه مختلف به مناسبت هفته دولت در اشنویه به بهره برداری می رسد

فرماندار اشنویه از افتتاح ۲۰ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی، صنعتی، کشاورزی و آموزشی در هفته دولت در شهرستان اشنویه خبر داد.

20 پروژه مختلف به مناسبت هفته دولت در اشنویه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج، اسعد خضری گفت: طرح ها شامل ۱۶کیلومتر بهسازی و آسفالت جاده اشنویه به ارومیه٬ گازرسانی به روستاهای گندویلا خانلر جبرییل آباد و سوجه طرح هادی و آسفالت معابر سنگان٬ جدولگذاری ۱۰ روستا است.

وی افزود:  آبیاری تحت فشار و قطره‌ای در روستاهای سوجه دوربه گندویلا راه اندازی می شود و  سیل بند بیژن آباد جعبه سازی پلاستیکی در شهرک صنعتی٬ سردخانه ۵۰۰ تنی سنگان آسفالت چند خیابان در اشنویه و نالوس٬ تندیس قهرمان حسن جانفشان٬مدارس روستاهای الکاباد و سنگر وچند طرح دیگر را شامل میشود که  در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

فرماندار اشنویه ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته برای بهره برذاری این طرح ها 8میلیارد و 400میلیون تومان است.

خضری گفت: همچنین در هفته دولت در شهرستان اشنویه احداث ساختمان معلولین و چند خیابان شهری بااعتبار یک و نیم میلیارد تومان  کلنگ زنی خواهند شد.

وی برگزاری مراسم یادواره شهدای دولت و تجلیل از کارکنان نمونه ادارات، نشست با نخبگان و فعالین اجتماعی، دیدار و سرکشی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و فاتحه خوانی مزار شهدا و اطلاع رسانی عملکرد ادارات در نمازهای جمعه را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه