English

امام جمعه موقت تبریز؛

رژیم صهیونیستی به دنبال تضعیف مقاومت با استفاده از ابزار رسانه است

امام جمعه موقت تبریز گفت: رژیم جعلی صهیونیستی به دنبال این است که مقاومت را تضعیف کند و بزرگ ترین ابزارشان برای این کار، رسانه است.

رژیم صهیونیستی به دنبال تضعیف مقاومت با استفاده از ابزار رسانه است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت‌ الاسلام و المسلمین مهدی عالی در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز اظهار کرد: دشمن یک دروغ و شایعه را به قدری بزرگ می‌کند تا همه باور کنند.

وی ادامه داد: یکی از نمونه های دروغ پراکنی دشمنان، حضور خانواده اسماعیل هنیه بیرون از غزه بود که با شهادت سه فرزند و سه نوه وی، این دروغ برملا شد.

وی افزود: واکنش هنیه زمانی که خبر شهادت فرزندانش و نوه هایش را شنید نشان داد مقاومت نه تنها ضعیف نشده است بلکه با قدرت و تا نابودی رژیم اشغالگر به راه خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام عالی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد مسایل فرهنگی گفت: ایشان همین موضوعات را سال گذشته نیز به مسوولان گوشزد کردند و حتی فرمودند مسوولان باید برنامه داشته باشند.

وی ادامه داد: حضرت آقا امسال نیز فرمودند که بنده نظر قاطع خود را در مورد حجاب بیان می‌کنم؛ همه قانون را باید رعایت کنند؛ دولت و قوه قضاییه در این مورد مسوولیت دارند و باید به مسوولیت قانونی خود عمل کنند.

امام جمعه موقت تبریز ابراز کرد: ایشان اولویت را اقتصاد عنوان کردند اما اعلام کردند که همه چیز مرتبط به فرهنگ است و فرهنگ در حاشیه سیاست و اقتصاد نیست بلکه سیاست و اقتصاد در ذیل فرهنگ است.

حجت الاسلام عالی با تاکید بر اینکه آقایان مسوول، این فرمایشات خطاب به شماست، گفت: کجا هستید؟ چه کار می‌کنید؟ برنامه‌هایتان را ارائه دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه