English

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان؛

هشت هزار مسافر در آذربایجان شرقی به پویش ملی "به رفت" پیوستند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی از اجرای پویش ملی "به رفت" با هدف ارتقا و بهبود فرهنگ و رفتارهای ترافیکی و کاهش تصادفات جاده ای در نوروز ۱۴۰۳ خبرداد.

هشت هزار مسافر در آذربایجان شرقی به پویش ملی "به رفت" پیوستند
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حمید منجم در پنجمین روز از نوروز ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پویش از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و با مشارکت سازمان های مختلف از جمله صدا و سیما، وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور در حال اجراست و شامل برنامه های متنوعی برای افزایش آگاهی رانندگان و تشویق آنها به رانندگی قانونمند است.

وی با تاکید بر نقش بررسی خودرو از لحاظ فنی توسط رانندگان در کاهش سوانح، در مورد محورهای اصلی پویش "به رفت" بیان کرد: رعایت سرعت مجاز و سبقت ممنوع، توقف در حین استفاده از تلفن همراه، توقف در حین خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان و استراحت ۱۵ دقیقه ای پس از هر ۱.۵ ساعت رانندگی از جمله محورهای میثاق نامه پویش "به رفت" با رانندگان است.

رییس کمیته امداد و نجات سفرهای نوروزی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این طرح با رانندگان به صورت چهره به چهره صحبت شده و آنها برای پیوستن به پویش تشویق می شوند.

منجم با اشاره به ظرفیت افراد شاخص و مطرح جامعه برای ترویج فرهنگ رانندگی صحیح، گفت: از همه این افراد برای پیوستن به پویش ملی "به رفت" دعوت می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه