English

مدیر بانک کشاورزی استان؛

بانک کشاورزی آذربایجان شرقی ۴۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات داد

مدیر بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در یازده ماهه امسال ۴۸ هزار میلیارد ریال به ۳۵ هزار نفر در استان تسهیلات مختلف کشاورزی پرداخت شد.

بانک کشاورزی آذربایجان شرقی ۴۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات داد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، جواد صمدی روز شنبه اظهار کرد: بیشترین تسهیلات یازده ماه امسال در بخش زراعت یازده هزار و ۷۳۴ میلیارد ریال برای یازده هزار و ۳۳۰ نفر پرداخت شد.

وی افزود: در بخش صنایع و ادوات کشاورزی و صنایع دستی، ۱۰ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال به تعداد سه هزار و ۴۰۰ نفر تسهیلات پرداخت شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در مدت یاد شده هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خدماتی و خرد کشاورزی در استان برای ۶ هزار و ۱۰۰ نفر پرداخت شد.

وی در ادامه به تسهیلات پرداختی در زیر بخش دام و طیور اشاره کرد و گفت: در این بخش بیش از هفت هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال برای چهار هزار و ۶۹۶ نفر متقاضی پرداخت شد است.

صمدی سپس به سرمایه گذاری بانک کشاورزی در زیر بخش های مختلف باغداری اشاره کرد و گفت: در بخش باغداری سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به تعداد چهار چهار هزار و ۹۵۰ فقره تسهیلات پرداخت شد.

مدیر بانک کشاورزی آذربایجان شرقی به تسهیلات پرداخت شده این بانک در سرفصل قرض الحسنه اشاره کرد و افزود: شعب بانک کشاورزی تا بهمن دی ماه سالجاری سه هزار و ۸۲۰ میلیاردریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری با نرخ سود چهار درصد پرداخت کردند.

وی گفت: از این میزان تسهیلات قرض الحسنه سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به تعداد ۱ یک هزار و ۵۴۲ نفر تسهیلات ازدواج و مبلغ ۶۱۵ میلیارد ریال به تعداد۹۳۸ نفر تسهیلات فرزندآوری اعطاء شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه