English

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری سارقان ۱۱۰ میلیاردی در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارقان ۱۱۰ میلیاردی در تبریز خبر داد.

دستگیری سارقان ۱۱۰ میلیاردی در تبریز
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

 ، سردار حسن محمدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت های متعدد منزل و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی بین شهروندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی در گام نخست اقدام به شناسایی پلاک اصلی خودروی مورد استفاده سارقان شده و پس از تحقیقات گسترده شبانه روزی رد پای متهمان را در یکی از استان های کشور شناسایی کردند.

سردار محمدی تاکید کرد: پس از اخذ نیابت قضائی کارآگاهان پلیس آگاهی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ۲ نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار منزل را در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

وی همچنین خاطر‌نشان کرد: متهمان در بازجویی های پلیس به ۱۷ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و ارزش ریالی اموال مسروقه ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که اموال مسروقه پس از شناسایی به مال باختگان تحویل خواهد شد.

وی در پایان گفت: با توجه به ایام پایانی سال در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت نمایند چرا که هرگونه اقدام پیشگیرانه می تواند منزل شما را از آماج جرم سرقت خارج نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه