English

امام جمعه تبریز:

پیام مشارکت مردم و نتایج انتخابات، شکست گفتمان تحریم بود

امام جمعه تبریز گفت: روشن ترین پیام مشارکت مردم و نتایج انتخابات شکست گفتمان تحریم بود چه آنها که تحریم را ابزار اعلام اعتراض می‌دانستند و چه آن دسته که با مغالطه مدعی بودند مشارکت در انتخابات در سرنوشت کشور بی اثر است.

پیام مشارکت مردم و نتایج انتخابات، شکست گفتمان تحریم بود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در نماز جمعه این هفته تبریز، گفت: به فضل الهی، در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب این انتخابات برگزار شد و اکنون زمان آن است که از همه‌ی نقش آفرینان این عرصه‌ی شکوهمند ملی تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: این تشکر متعلق به مردم ایران و مردم شریف آذربایجان است که بخش بزرگی از آنها با وجود موانع داخلی، خارجی، شناختی، اقتصادی و برخی بدتدبیری‌ها در انتخابات ۱۱ اسفندماه شرکت کردند و بزرگترین جنگ ترکیبی دشمنان و مزدورانشان را برای رقم خوردن مشارکت پایین ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: تلاش دست اندرکاران، مجریان برگزاری و ناظران، نهادهای انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و بسیج که توجه شبانه روزی خود را صرف امنیت انتخابات کرده بودند و ایفاگر مسئولیت تاریخی خود در این وجه از جهاد تبیین شدند، قابل تمجید و تکریم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم ضمن تشکر از مردم شریف آذربایجان گفت: لازم است بابت اعتماد به این طلبه و این خادم مردم و سرباز امام زمان صمیمانه قدردانی کنم، اعتماد شما اهالی شریف و پیشگام آذربایجان مسئولیت سنگینی را بر دوش بنده گذاشته که جز با عنایت پروردگار و نگاه پرمهر امام زمان و دعای رهبر معظم انقلاب و شما مردم عزیز امکان انجام آن میسر نخواهد بود.

خطیب نماز جمعه تبریز اذعان کرد: رأی مردم، رأی به اعتماد رهبر معظم انقلاب است وگرنه من کسی نیستم که این‌همه مورد لطف و محبت قرار گرفته‌ باشم.

وی با بیان اینکه پیروز واقعی این رویداد سرنوشت ساز، ملت بزرگ ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: مردم با ندای رهبر معظم انقلاب به سمت صندوق‌های رای رفته و مردم سالاری دینی را بار دیگر عینیت بخشیدند.

وی افزود: نتایج انتخابات بار دیگر ثابت کرد صندوق رای مطمئن ترین و معتبرترین شیوه و مسیر است که می‌توان با مشارکت در آن تغییر ایجاد کرده و با انتخاب هدفمند، مجلس کارآمد تشکیل داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه صداقت انتخاباتی نظام پیام دیگر این انتخابات بود، گفت: نتیجه‌ی انتخابات مجلس دوازدهم بار دیگر صداقت انتخاباتی نظام را اثبات کرد اعلام میزان رأی منتخبان، آرای باطله و مشارکت مردم ثابت کرد که شفافیت در دستگاه‌های انتخاباتی نظام، حاکم است و به هیچ وجه حتی در موقعیت‌های حساس حق الناس را زیر پا نمی‌گذارند.

وی افزود: فصل انتخاب به پایان رسید و هنگامه‌ی انجام وظیفه و عمل به تعهدات منتخبین ملت و همیاری همگان برای عزت و سربلندی ایران فرا رسیده اگر در عرصه انتخابات تا دیروز رقابت می‌کردیم باید از امروز به رفاقت بپردازیم که اکنون موقع رفاقت و همدلی برای خدمت شایسته به ملت رشید ایران است.

وی با بیان اینکه حساسیت در انتخابات دور بعد فراموش نشود، ادامه داد: توصیه‌ی دلسوزانه و ناصحانه رهبر معظم انقلاب در دیدار دیروز خود با اعضای مجلس خبرگان رهبری به همه و به ویژه به کاندیداها این بود که نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور با سخنان اختلاف انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن پسند تلخ نشود.

امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: این هفته‌ آخرین چهارشنبه سال است در ایام آخر سال توصیه ما به نوجوانان و جوانان این است که مراقب باشید خدای نکرده موجب آسیب جانی به خود و مردم آزاری نشوید، شادی و نشاط یک حق اجتماعی است و ما ابدا مخالف نیستیم اما آسیب جسمی به خود و آزار دیگران با اصل نشاط اجتماعی منافات دارد.

وی ادامه داد: اردوی راهیان نور بهترین وسیله‌ی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید و جوان جامعه است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه