English

موافقت شورای شهر تبریز با احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در تبریز

شورای اسلامی شهر با لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در تبریز موافقت کرد.

موافقت شورای شهر تبریز با احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در تبریز
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در تبریز با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی پارلمان شهری به تصویب رسید.

این جلسه که به منظور بررسی ردیف‌های برنامه و بودجه‌ای سال آینده و همچنین اجرای پروژه‌های کلان عمرانی برگزار شد، جزییات لایحه شهرداری تبریز برای ساخت بزرگترین ورزشگاه با ظرفیت ۱۵هزار نفری نیز مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار تبریز در جریان بررسی این لایحه بر اهمیت اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: مطابق با هماهنگی‌های لازم با وزیر محترم ورزش و جوانان و براساس برنامه‌ریزی‌های اولیه این ورزشگاه در محل مجموعه یادگار امام (ره) تبریز احداث می‌شود.

یعقوب هوشیار با بیان اینکه احتمال تغییر محل احداث این ورزشگاه وجود دارد، افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای تغییر احتمالی محل احداث و انتقال آن به غرب تبریز انجام شده است.

وی از آمادگی شهرداری تبریز برای تکمیل طرح مطالعاتی این پروژه طی ۴۵ روز آینده خبر داد و تشریح کرد: قرار است این پروژه در مساحتی بالغ بر هفت هکتار عملیاتی شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برنامه‌های راهبردی و عملیاتی خود طی سال‌جاری احداث ۲۵ سالن ورزشی در نقاط مختلف شهر محقق شد و قرار است بزرگترین مجموعه ورزشی کشور با ظرفیت ۱۵ هزار نفری را در تبریز احداث کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه