English

بررسی آخرین وضعیت شهرک جوانان تبریز در بازدید شهردار

شهردار تبریز در بازدید از پروژه‌های مسکن شهرک جوانان، پل‌های معلم و قراملک و همچنین مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب در جریان آخرین وضعیت این پروژه‌ها قرار گرفت.  

بررسی آخرین وضعیت شهرک جوانان تبریز در بازدید شهردار
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید خود از پروژه‌های کلان عمرانی شهر اظهار کرد: پروژه احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی در قالب شهرک جوانان یکی از مهم‌ترین و بزرگترین پروژه‌های شهرداری تبریز در حوزه ساخت انبوه مسکن است که فرایند اجرای آن به شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان واگذار شده است.

وی با اشاره به عملیات عمرانی انجام یافته در این پروژه اعلام کرد: هم‌اکنون خاکبرداری پروژه به مساحت ۵۰هزار متر مکعب انجام شده و بخشی از امور مربوط به پی‌کنی بلوک‌ها، اجرای لاشه چینی زیر بلوک‌ها، آرماتوربندی و قالب‌بندی فونداسیون در دست اجرا است.

به گفته وی، شهرداری تبریز اگر چه در حوزه ساخت مسکن متولی اصلی به شمار نمی‌آید، اما طبق تکالیف و وظایف قانونی خود و بر اساس بودجه و اعتبارات، تمام توان خود را برای رفع حاشیه‌نشینی از طریق ساخت مسکن ارزان قیمت به کار می‌گیرد.

شهردار تبریز همچنین در بازدید از پل قراملک از پیشرفت ۳۲ درصد آن خبر داد و بیان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک به طول ۷۲۰ متر و عرض ۲۱ متر و طول عرشه ۲۳۴ متر در راستای روان‌سازی ترافیک جاده سنتو میدان کارگر در سطح منطقه ۶ اجرا می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از تکنولوژی سگمنتال برای اولین بار در این پروژه عنوان کرد: این پروژه به دلیل استفاده از تکنولوژی سگمنتال، هم به لحاظ بصری معماری زیباتری خواهد داشت و هم به لحاظ فنی از مقاومت بیش‌تری برخوردار خواهد بود.

وی در بازدید از پل معلم نیز از پیشرفت ۳۵ درصدی این پل خبر داد و گفت: این پروژه به طول ۶۳۰متر و عرض ۱۶ متر با کارفرمایی شهرداری منطقه ۵ و اجرای شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان در دست احداث است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه