English

امام جمعه موقت تبریز:

بال پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی بار دیگر در انتخابات باز خواهد شد

امام جمعه موقت تبریز گفت: در انتخابات ۱۱اسفند بار دیگر بال پیشرفت، ترقی، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در آسمان این کشور باز خواهد شد و دشمنان انقلاب که همیشه چشم طمع به این کشور دارند با انتخاب اصلح مردم مایوس خواهند شد.

بال پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی بار دیگر در انتخابات باز خواهد شد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت الاسلام اسماعیل روشن تن، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، به حضور میلیونی مردم تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و ادامه داد: یکی از وظایف بسیار بزرگ حامیان انقلاب، شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن بود که مردم غیرتمند و شریف تبریز با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حماسه‌ی پرشوری را آفریدند که دشمنان اسلام مأیوس شده و دوست داران این انقلاب شاد شدند.

وی افزود: هدف رژیم صهیونیست از حمله به رفح، اخراج ساکنانی است که در بخش‌های شمالی و میانی غزه بودند تا آن‌ها به مصر و سایر کشورها کوچ کنند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با این اقدام قصد دارد به مرزهای غزه تسلط پیدا کند که این آرزویی است که هرگز برآورده نخواهد شد.

حجت‌الاسلام روشن تن به روز دوم اسفند ماه، ولادت حضرت علی اکبر که به عنوان روز جوان نامگذاری شده اشاره کرد و گفت: امیدوارم خداوند نسل آینده را که به عنوان موتور پیشران آینده این کشور هستند از تهاجم نرم دشمن حفظ کند.

وی به ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم تبریز به مناسبت شهدای قم خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال گذشته در دیدار با مردم تبریز فرمودند شناسنامه‌ی ارزشمند و درخشان آذربایجان با چند کلمه تمام شدنی نیست، ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ در تاریخ ایران ورق دیگری خورد.

وی افزود: این قیام که در آستانه‌ی فراموش شدن بود با قیام مردم تبریز، ملی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه