English

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام آشکار به دشمنان انقلاب است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم انقلابی کشورمان امروز با حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کردند که گوش به فرمان مولا هستند و این حضور حماسی پیامی آشکار به دشمنان انقلاب است.

شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام آشکار به دشمنان انقلاب است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، امیر دریادار شهرام ایرانی روز یکشنبه در اجتماع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز با بیان اینکه مردم ما در هر صحنه ای نیاز باشد حضور دارند، اظهار کرد: مردم آذربایجان در تمام وقایع تاریخی از جمله پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی داشته اند.

وی افزود: نقش آذربایجان شرقی در نظم نوین جهانی ویژه است و امروز افتخار «سر ایران» را دارد.

وی خطاب به مردم گفت: شما وامدار غیرتمندانی هستید که از این خطه قدم در تمامی صحنه های دینی، علمی و نظامی گذاشتند و امروز با حضور شما نظام در قله افتخار ایستاده است.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه تاریخ، قیام مردم ولایمتدار تبریز را در ۲۹ بهمن فراموش نمی کند، گفت: مردم این خطه با بصیرت و ولایمتداری در برابر رژیم ستمشاهی بالندگی و ایستادگی و پایه های انقلاب را محکم کردند.

وی افزود: لحظه لحظه ۴۵ سال افتخار کشور متعلق به شماست که الگوی بی بدیل هستید و برای من افتخاری است که در بهار انقلاب در کنار شما هستم .

فرمانده نیروی دریایی خاطرنشان کرد: از زمان علمداری سردار ملی و سالار ملی که پرچم مبارزه با جهل را بر دوش گرفتند شما توانستید حرکت های ناشایست دشمنان را با مشت های محکم خود پاسخ دهید و دشمن را از صحنه روزگار محو کنید.

وی با بیان اینکه تاریخ به شهدای این خطه در هشت سال دفاع مقدس افتخار می کند، گفت: امروز جوانان پرشور و حال در صحنه هستند و تلاش می کنند مسیر شهدا را با افتخار بیشتری طی کنند تا کشور را به قله افتخار برسانند.

امیر دریادار ایرانی اظهار کرد: سفره های شما سفره های غیرت و مردانگی است و با وجود این همه مشکل و تحریم با بصیرت خود در عرصه کشوری و منطقه ای صحنه هایی به وجود می آورید که همه را انگشت به دهان گذاشته است.

وی گفت: دشمن باید بداند این مردم غیرتمند در مقابلش ایستاده است و با مشت محکم پاسخ توطئه ها را می دهد.

وی اظهار کرد: با ولایت فرمانده کل قوا، جمهوری اسلامی ایران می تواند در عرصه های مختلف نظامی، علمی، صنعتی، فرهنگی و سیاسی در بالاترین نقطه بایستد.

امیر ایرانی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش در سال ۱۴۰۲ به برکت دعای خیر شما توانست همه قله های افتخار را در قالب یک ماموریت به جهانیان نشان دهد و همه این توانمندی ها با ماموریت ناوگره ۸۶ ارائه و به نمایندگی از شما مشتی محکم به دهان یاوه گویان زده شد.

وی ادامه داد: دشمن خوار و زبون بداند مردم ایران زمین به ویژه آذربایجان در اوج وحدت به سوگند خود پایبند هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان گوشه چشمی به کشور داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی کشورمان گفت: ما در حوزه امنیتی کشور شبانه روز در هر نقطه ای که نیاز باشد حضور داریم و با همدلی و هماهنگی نیروهای دیگر شعارهای شما را به گوش جهانیان در عمق اقیانوس ها مخابره می کنیم.

وی با اشاره به اینکه همرزمان من از ۲۹ استان در ناوگروه ۸۶ حضور داشتند که ۱۳ نفر از آذربایجان شرقی بودند، گفت: دشمن بداند که هیچگاه نخواهد توانست این غیرت را از ما بگیرد.

امیر دریادار ایرانی به وضعیت غزه هم اشاره کرد و گفت: دشمن در هر نقطه از جهان اسلامی شرارت کند غیرتمندان پاسخ خواهند داد.

وی اظهار امیدواری کرد: پرچم افتخار به دست رهبر معظم انقلاب تقدیم امام عصر( عج) خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه