English

امام جمعه تبریز:

مشارکت حداکثری برای کشور فرصت آفرین و قدرت‌زاست

امام جمعه تبریز با بیان اینکه انتخابات با فهم درست از حکمرانی منجر به آرامش و‌ تولید قدرت می‌شود، گفت: مشارکت حداکثری برای کشور فرصت آفرین و قدرت‌زاست.

مشارکت حداکثری برای کشور فرصت آفرین و قدرت‌زاست
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و‌ سیاسی جمعه تبریز اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با فرماندهان نیروی هوایی فرمایشات پر اهمیتی در این خصوص داشتند. 

وی با بیان اینکه بنده هم نامزد خبرگان رهبری هستم و سه هفته ممنوعیت به خاطر تبلیغات( طبق قانون) خواهم داشت، و نباید خطبه بخوانم، گفت: انتخابات با فهم درست از حکمرانی منجر به آرامش و‌ تولید قدرت می‌شود؛ به طوریکه دشمن می‌خواهد با دستکاری از ذهن مردم و خواص به تهدید امنیت ملی و فشار حداکثری تبدیل کند و قطعا راه مقابله با آنها مشارکت حداکثری است. 

امام جمعه تبریز افزود: تحلیل رفتار مردم در آوردگاه‌های انقلابی در کانون رصد و تحلیل دیگران قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری برای کشور فرصت آفرین و قدرت‌زاست، گفت: در مقابل حضور حداکثری مردم پاشنه آشیل غرب در مقابل مردم ایران خواهد بود.  

نماینده ولی‌فقیه در استان یادآور شد: شب انتخابات باید با نیت برای فردا حاضر شوند زیرا انتخابات ۱۱ اسفند (مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان) دارای اهمیت و وزن قابل توجهی در هندسه نظام اسلامی است. 

وی با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی مظهر دخالت مردم در سرنوشت خود و کشورشان است، گفت: زیرا مجلس مرکز قانون‌گذاری و ریل‌گذاری است. 

آل‌هاشم ادامه داد: انتخابات مجلس خبرگان نیز یکی از پایه‌های اسلامی جامعه و نظام پشتوانه و ذخیره معنوی نظام است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب مجلس خبرگان یکی از تمایزات نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌های سیاسی است.  

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: مردم باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان با نوسازی جدید و حیات و تداوم رهبری در ادامه امور کشور را تضمین کنند.  

وی ادامه داد: هر کسی از سوی شورای نگهبان مورد تائید قرار گیرند محترم هستند و بنده نیز با شناختی که از شما مردم شریف تبریز و آذربایجان‌شرقی دارم قطعا بار دیگر با حضور حداکثری و خلق حماسه بزرگ پیشگامی خود را در سطح کشور به نمایش خواهید گذاشت. 

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد و نشان دهنده پویایی انقلاب اسلامی است و مصداق اهم تعظیم شعائر الهی است و حضور در این روز در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی تجدیدی دیگر و بیعت با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب است. 

وی افزود: دشمن در جنگ شناختی تمام توان توانش را صرف تفرقه و پریشانی ملت ایران کرده است و در مقابل این نقشه پلید راهبرد وحدت ملی گره‌گشاست حال چگونه می‌خواهیم این وحدت را نشان دهیم و بگوییم ما یک ملت در حال رشد هستیم قطعا یکی از این امکانات همین راهپیمایی و انتخابات ۱۱ اسفند است. 

وی ابراز کرد: به امید خدا در روز یکشنبه در اقصی نقاط استان همزمان با سایر استان‌ها جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را خواهیم گرفت. 

خطیب نماز جمعه تبریز بیان داشت: ۱۹ بهمن ماه، سالگرد بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام (ره) و پیوستن آنها به انقلاب اسلامی بود و همواره پیش درآمدی موثر بود برای پیروزی این روز برایخط شکنی بزرگ و عظیم است که کارکنان نیروی هوایی با انقلاب هم‌آوایی کردند. 

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی بعد از انقلاب و در جنگ تحمیلی فداکارانه جنگیدند؛ نیروی هوایی یکی از دستگاه‌های نمونه نظام در تربیت نیروی متخصص و حرکت به سمت خودکفایی بود. 

وی به اقدام بسیار پسندیده استاندار آذربایجان‌شرقی در ترخیص دستگاه‌های دیالیز از گمرک سهلان اشاره کرد و گفت: تجهیزات بیمارستان مردانی آذر ماه‌ها در گمرک مانده بود با پیگیری استاندار آزاد شد و الآن مشغول نصب در بیمارستان مردانی‌آذر هستند. 

وی یادآور شد: اخیرا به روستایی در سراب رفتم از یک روستای کوچک بیش از پنجاه شهید داشتند و این یک افتخار برای ماست. 

خطیب نماز جمعه تبریز در اعلام مناسبت‌های هفته به ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع) اشاره کرد و گفت: در آستانه نیمه شعبان هستیم؛ برادران و خواهران شهر و کوچه خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که در شان شهر امام زمانی (عج) باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه