English

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

بصیرت و ولایتمداری مردم آذربایجان در ۹ دی معنی شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به پیشتازی مردم این خطه در خلق حماسه ۹ دی گفت: نقش مردم آذربایجان در بصیرت افزایی آحاد ملت ایران اسلامی بی بدیل است.

بصیرت و ولایتمداری مردم آذربایجان در ۹ دی معنی شد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت الاسلام میکائیل اسکندری در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی حماسه ۹ دی، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" و همچنین هفته زن، افزود: در جریان ناآرامی ها و فتنه گری های سال ۱۳۸۸ مردم تبریز با برگزاری راهپیمایی در حمایت از حریم ولایت در هشت دی ماه، زمینه های خروش مردمی ایران زمین را فراهم کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه ماندکار شد.

وی با تاکید بر اهتمام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برای برگزاری آیین ها و مراسم مختلف فرهنگی و سیاسی برای گرامیداشت حماسه ۹ دی، از برگزاری همایش "روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت" در تالار اجتماعات مصلای تبریز خبر داد و اظهار کرد: این مراسم از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و با سخنرانی «حمیدرضا حاج بابایی» رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

اسکندری با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم مربوط به حماسه ۹ دی، از دستگاه ها و سازمان های مختلف دولتی و غیردولتی و عمومی آذربایجان شرقی خواست تا عناوین برنامه های خود را تا پنجم دی برای ایجاد هماهنگی های لازم به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال کنند.

وی همزمانی روز زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با سالروز شهادت سردار سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: بر همین اساس باید برنامه های گرامیداشت روز زن و مقام مادر با پیوست های فرهنگی همراه باشد و در برگزاری آیین های مربوطه یاد و نام سردار دلها گرامی داشته شود.

اسکندری حوادث اخیر در جهان اسلام و مساله غزه را از دیگر رویکردهای برنامه های مربوط به حماسه ۹ دی، هفته زن و سالروز شهادت سردار سلیمانی عنوان و اضافه کرد: بر همین اساس از ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان های مختلف استان انتظار می رود مقدمات لازم برای برگزاری مراسمی باشکوه برای این مناسبت ها را فراهم کنند.

وی برگزاری سلسله نشست های بصیرتی، جلسات پرسش و پاسخ، مسابقات علمی، پژوهشی و هنری ویژه دانش آموزان، گفتمان های عقیدتی جوانان، کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها، ویژه برنامه های خانواده های شهدا، کارگران و عشایر و اقشار مختلف را از جمله برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه