English

امام جمعه تبریز:

حاکمیت در مساله فساد با کسی مماشات ندارد

امام جمعه تبریز گفت: مساله فساد ارزی یکی از شرکت‌های داخلی اخیرا در رسانه‌ها برجسته شده است و قطعا حاکمیت در مساله فساد با کسی مماشات ندارد و طبیعتا با مفسد در هر شرایطی برخورد خواهد کرد.

حاکمیت در مساله فساد با کسی مماشات ندارد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و‌ سیاسی تبریز به دیدار اعضای ستاد کنگره ۱۰ هزار شهید با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: دیروز اجلاسیه نهایی این کنگره با حضور همه اقشار مردمی برگزار شد و‌ به حق قله فعالیت‌های کنگره همان بیانات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بود. 

وی افزود: در این دیدار تاریخی فصل بزرگ و نگاهی بلند رهبر معظم انقلاب نسبت به آذربایجان و تبریز وجود داشت.

خطیب جمعه تبریز با تاکید بر اینکه ضرورت دارد تا جملات رهبری به سمع و نظر همه برسد، افزود: زیرا ایشان با توصیفات‌شان شناسنامه آذربایجان را گفتند و البته برشمردن ویژگی مردم قهرمان آذربایجان رسم همیشگی رهبر عزیزتر از جان‌مان است که در این دیدار با مردم استان این بار با زمینه و موضوع شهادت و سبقه و سابقه فرهنگ و شهادت به ویژگی آذربایجان پرداختند. 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب آذربایجان را به خوبی می‌شناسم و با عبارت دقیق این خطه را توصیف می‌کنند؛ امید است نسبت به این فرمایشات، اقدامات لازم از سوی مسوولان و جامعه فرهنگی انجام گیرد.  

نماینده ولی‌فقیه در ادامه از سردار سرلشکر سلامی بابت حضور و سخنرانی پربار در کنگره ۱۰ هزار شهید مردم آذربایجان تشکر کرد و گفت: اما سخنان رهبری در این مراسم فراموش نشدنی است. 

وی با اشاره به اقدام غیربشر دوستانه آمریکا و نشان دادن خوی استکبارستیزی خود به جهان گفت: رژیم آمریکا قطعنامه آتش‌بس را وتو کرد و‌ با این کارش مجوز تداوم نسل‌کشی ساکنان غزه را داد و البته سند دیگری از نقش مستقیم در کشتار مردم مظلوم غزه را هم نشان داد. 

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و اتحاد نیاز مبرم کنونی کشور در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی است از این‌رو یکی از سناریوی دشمن ایجاد اختلاف در بین مردم است تا مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند و حضور آنها در پای صندوق رای را بی‌خاصیت نشان دهند و حال اختلاف‌افکنی در بین مردم توسط هر شخصی محکوم است و باید با وحدت کامل پیش رویم. 

نماینده ولی‌فقیه در استان ابراز کرد: ۲۸ آذر سال ۵۶ مقام معظم رهبری را به ایران شهر در جنوب سیستان و بلوچستان تبعید کردند که البته حضور ایشان آغازی با آشنایی و مردم بومی و سنی و شیعه بود و همچنین ادامه فرهنگ سیاسی دوران تبعید رهبر آنگونه که ساواک می‌خواست طولانی هم نشد که در این میان جریانات ایران شهر هیج موقع فراموش نمی‌شود.  

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه بنده روز چهارشنبه دیدار با آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشور داشتم، گفت: بنده در این دیدار به جایگاه فوتبال در فرهنگ جامعه و توجه به اخلاق در میادین فوتبال و رعایت عدالت در بازی‌های لیگ برتر به خصوص تیم تراکتور و احیای تیم ماشین‌سازی را مطالبه کردم . 

وی ادامه داد: توجه به تیم‌های پایه که می‌تواند باعث ظهور نسل طلایی دیگر مانند سال ۹۸ که برای فوتبال شوند که با پیروزی تیم ملی باعث نشاط و انسجام ملی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه