English

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اسلام تا زمانی که اسرائیل باشد به وحدت و آرامش نمی‌رسد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسلام تا زمانی که اسرائیل باشد به وحدت و آرامش نمی‌رسد و جهان بدون اسرائیل، جهانی است که حرکت انقلاب اسلامی شتاب می‌یابد و موانع این مسیر برطرف می‌شود.

اسلام تا زمانی که اسرائیل باشد به وحدت و آرامش نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار یدالله جوانی در نشست تبیینی «جهان بعد از نابودی اسرائیل و فروپاشی هژمونی آمریکا» که در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در مسیری که امام(ره) هدف گذاری کرده است، حرکت می‌کند و در این مسیر نیز ایشان فرموده‌اند که قرن آینده، قرن اسلام است و اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود. این مسیر نشان می‌دهد که آنچه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم برای آینده ترسیم کرده‌ و بیان کرده‌اند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، دست یافتنی است.

وی با اشاره به تحولات اخیر غزه و حملات رژیم صهیونیستی به فلسطین، افزود: وقتی ملتی به پاخاسته و نظامی برابر آن قدعلم می‌کند، قطعا درگیری و مبارزه‌هایی رخ می‌دهد که هزینه‌هایی دارد و باید پرداخته شود و البته بیشترین این هزینه‌ها را ملت ما در طول ۴۵ سال گذشته برای رساندن امت اسلام به قله‌های افتخار پرداخته‌ است.

وی با اشاره به این‌که بیانیه گام دوم مربوط به تمدن سازی و زمینه سازی ظهور است، ادامه داد: وحدت شیعه و سنی زمانی چهره مطلوب خواهد داشت که اسرائیلی درمیان نباشد.

جوانی با اشاره به جریانات سال گذشته کشورمان، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد تا جوانان ما را مایوس و بدبین کند و ما در سال گذشته جنگ ترکیبی و شناختی را پشت سر گذاشتیم. برخی باور نمی‌کردند قدرت‌هایی که مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند، در حال فروریختن هستند اما عملیات بی نظیر و باشکوه طوفان الاقصی، بسیاری را متوجه این معنا کرد که انقلاب اسلامی، ملت ایران، مقاومت و مجموعه‌های همراه را به قله‌های نزدیک کرده است.

وی افزود: اگر تا قبل از این عملیات، کسی تردید داشت که نمی‌توان اسرائیل را نابود کرد، امروز این تردید مرتفع شده و اکنون سراسیمه‌های صهیونیستی، بمباران‌ها و حمایت‌های مستمر و بی وقفه کشورهای اروپایی و آمریکایی از این رژیم تنها یک دلیل دارد و آن این است که صهیونیست‌ها و حامیان آن به شدت نگران موجودیت خود شدند. 

وی گفت: تا قبل از عملیات طوفان الاقصی، روندهای حوزه‌های مختلف بیشتر به سمت افت قدرت آمریکا و قرارگرفتن آن در تنگناهای بیشتر بود و این عملیات، وضعیت جدید و متفاوتی را ایجاد کرد. شاید ما از دور متوجه نشویم ولی این طوفان، همه موجودیت‌های رژیم صهیونیستی را در حوزه‌های مختلف زیر و رو کرده و آبرو و حیثیت آن را در منطقه و جهان برد و طوفانی بزرگتر در جهان ایجاد کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران تاکید کرد: اگر پیش از این می‌خواستیم بگوییم که صهیونیست یک غده سرطانی و ضدبشریت است، افرادی زیادی باور نمی‌کردند اما در تحولات اخیر، صهیونیست‌ها با تصور این‌که می‌توانند با بمباران، شکست‌ها را جبران کنند، شکست‌هایی را رقم زدند که در ظاهر باعث فروریختن غزه و ساختمان‌های آن شده ولی صهیونیست‌ها با دست خودشان گورشان را می‌کَنند و یک تنفر عمومی جهانی علیه آمریکا و صهیونیست‌ها به عنوان عامل اصلی جنایت شکل گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه