English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

فرصت‌های سرمایه گذاری با احراز صلاحیت‌های مالی و فنی ارائه شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فرصت های سرمایه گذاری باید با احراز صلاحیت های مالی، فنی و تضمین های لازم در اختیار کارآفرینان و سرمایه گذاران قرار گیرد تا پروژه های شهری رونق گرفته و اقتصاد شهری شکوفا شود.

فرصت‌های سرمایه گذاری با احراز صلاحیت‌های مالی و فنی ارائه شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در آیین آغاز به کار بخش علمی همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: سرمایه گذاری در عمران و آبادی زمین با نیت منفعت عمومی بوده و جذب سرمایه گذاری عاملی مهم و تاثیرگذار بر توسعه و پیشرفت و رونق اقتصاد شهری است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در هر استان تحت تاثیر سیاست های کلان کشور، ظرفیت استان و سیاست رفتاری و کار عوامل آن استان است، یادآور شد: در میان بخش های مختلف مدیریت شهری تامین منابع مالی و درآمدی شهرداری ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه تبریز گفت: کسب درآمد پایدار تاثیر زیادی در ارایه خدمات به شهروندان دارد و از طرفی فقدان درآمد کافی و پایدار نه تنها موجب عدم ارایه مطلوب خدمات ضروری در شهر می شود بلکه اجرای تمامی طرح ها و برنامه های شهری را با مشکل مواجه می کند.

حجت الاسلام آل هاشم، افزود: یکی از شیوه های افزایش سرعت در توسعه، آبادانی و ایجاد اشتغال، جذب سرمایه و سرمایه گذاری است و سرمایه موتور محرک رشد و توسعه است و سرمایه گذاری برای تداوم رشد اقتصاد شهری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری به منظور سرمایه گذاری در شهر و ارایه کیفیت بهتری از خدمات اجتماعی و زیرساخت های کالبدی و تامین منابع مالی باید از مشارکت مردمی و جذب سرمایه های سرمایه گذاران استفاده کند.

امام جمعه تبریز گفت: ضرورت پاسخگویی به مطالبات شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی و محیط شهری می طلبد که شهرداری همواره در جستجوی راهکاری به منظور تامین مالی با استفاده از شیوه های علمی و نوین مورد تایید مراکز دانشگاهی و مجامع و همایش های علمی باشد.

حجت الاسلام آل هاشم، با تاکید بر اینکه استمرار در افزایش درآمد و بهره گیری از امکانات سرمایه گذاران باید با حفظ محیط زیست و شرایط زندگی مردم همراه باشد، ادامه داد: در اقتصاد شهری درآمدهای پایدار باید از ۲ ویژگی تداوم پذیری و حفظ کیفی محیط شهری برخوردار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه