English

استاندار آذربایجان شرقی:

شخصیت‌هایی مانند کریم مردانی‌آذر شناسنامه اجتماعی و فرهنگی تبریز هستند

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید برای پرورش شخصیت‌های تأثیرگذار مانند حاج‌کریم مردانی‌آذر تلاش کنیم و تبریز نیازمند این قبیل انسان‌هاست، گفت: آنها شناسنامه اجتماعی و فرهنگی تبریز و تبریزیان هستند.

شخصیت‌هایی مانند کریم مردانی‌آذر شناسنامه اجتماعی و فرهنگی تبریز هستند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرّم، در دیدار با حاج‌کریم مردانی آذر خطاب به این خیر ملی مدرسه‌ساز اظهار کرد: شما افتخار مملکت ما هستید و ما به خود می‌بالیم که در شهر و استان‌مان شخصیت‌های وارسته و بزرگی چون شما حضور دارند. 

 وی افزود: در ادوار مختلف تاریخ، اشخاصی می‌آیند که کارهایی ماندگار انجام داده‌اند و خاندان مردانی آذر از آن جمله انسان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه کارهای شما در جامعه ما الگو و نمونه است، اضافه کرد: اقدامات بی‌ریا و بی‌مزد و منت شما با هدف جلب رضایت الهی و مردم انجام می‌شود و اطلاق کردن عنوان پدر به شما از سوی دانش‌آموزان تحصیل کرده در مدارس احداثی به‌خوبی مبین این واقعیت است.

خرّم با اشاره به اینکه اقدامات شما برای همیشه تاریخ ماندگار است، بیان کرد: برنامه‌های لازم برای توسعه اقتصادی و عمرانی آذربایجان شرقی براساس برنامه پیش می‌رود و مهم این است که بتوانیم شخصیت‌های بزرگی در جامعه‌مان پرورش دهیم.

استاندار آذربایجان ‌شرقی تشریح کرد: آنچه برای این شهر و مردمش در طول تاریخ باقی خواهد ماند، وجود بزرگانی است که یادگار و باقیات صالحاتشان، شأن و منزلت تبریز و بشریت است.

وی یادآوری کرد: استقبال مردم از آیین نکوداشت حاج‌کریم مردانی آذر بی‌نظیر بود، زیرا که در آن برنامه، اقشار مختلف مردم آمده بودند و به شکلی شایسته، قدردانی از آرمان‌های حاج‌کریم و خاندان مردانی آذر را نشان دادند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: این رویکرد و نگاه باید بیشتر جاری و ساری شود و آن هم در قالب برگزاری این قبیل برنامه‌ها ممکن است.

وی گفت: آیین نکوداشت حاج‌کریم مردانی آذر، برنامه بسیار خوب و ارزشمندی بود که برای پاسداشت مقام شخصیت‌های بزرگ تبریز باید ادامه یابد و به‌طور قطع آن را ادامه خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه