English

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

کادرسازی نظام اسلامی از مهم‌ترین رسالت‌های کانون‌های فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: کادرسازی برای نظام اسلامی یکی از مهم‌ترین انتظارات از کانون‌های فرهنگی و تبلیغی است.

کادرسازی نظام اسلامی از مهم‌ترین رسالت‌های کانون‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی امروز در نشست کانون‌های فرهنگی تبلیغی شهرستان تبریز با اشاره به فرمایش حضرت امیرالمومنین علی (ع) که فرموده‌اند فرزند زمان خود باش، اظهار داشت: بر این اساس ما باید خود را نسبت به موضوعات و دانش‌های زمان خود بروز کنیم و در مقابل رویدادها و اتفاقات نیز به موقع و در زمان لازم واکنش نشان داده و موضع‌گیری کنیم.

وی با تاکید بر لزوم موقعیت‌شناسی و درک زمان افزود: به لطف الهی در ایران اسلامی دیده‌بان و راهبری بصیر در رأس امور حضور دارند و همین امر موضع‌گیری و اتخاذ رویکرد در زمان‌های حساس و غبارآلود را بر اساس فرمایشات و منویات ایشان برای ما راحت‌تر می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: رسالت و اعتبار کانون‌های فرهنگی و تبلیغی به واسطه عملکرد و پیشینه قوی آنها با هیچیک از کانون‌های فعال در جامعه قابل قیاس نیست و با توجه به تأکیدات و رهنمودهای فرموده‌های مقام معظم رهبری وظیفه ذاتی این کانون‌ها در برهه کنونی جهاد تبیین و امیدآفرینی است.

وی خاطرنشان کرد: مجوزهای سازمان تبلیغات اسلامی نیز جایگاه و اعتبار ویژه‌ای به کانون‌های فرهنگی و تبلیغی بخشیده و به واسطه اینکه این سازمان زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند و با توجه به ارتباط مستقیم این کانون‌ها با سازمان تبلیغات اسلامی انتظارات ویژه‌ای از آنها وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه