English

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب:

تکریم ایثارگران و پیشکسوتان در صدر برنامه‌های ارتش قرار دارد

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب گفت: تکریم ایثارگران و پیشکسوتان در صدر برنامه‌های ارتش قرار دارد.

تکریم ایثارگران و پیشکسوتان در صدر برنامه‌های ارتش قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی شامگاه یک شنبه در مراسم تکریم ایثارگران، پیشکسوتان و اعضای وابسته ارتش در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی هستند که سالیان سال برای حفظ عزت و استقلال جمهوری اسلامی ارتش کرده اند.

وی بابیان اینکه ایثارگران و پیشکسوتان قدم‌های تأثیرگذاری در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته اند افزود: این عزیزان گنجینه‌هایی از حکمت و تجربه هستند که لازم است این تجارب به نسل جوان انتقال تا نقشه راه و راه گشای کارکنان جوان در نیل به اهداف سازمانی باشد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب تاکید کرد: تکریم و تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان از مهمترین اولویت‌ها و در صدر برنامه‌های ارتش قرار دارد چراکه این عزیزان یک عمر به عنوان قشر خدوم و اثرگذار از حدودوثغور این مرزوبوم و ارزش‌های والای اسلام حراست کرده اند.

سرتیپ دوم عظیمی خاطرنشان کرد: در این راستا و با استفاده از تمامی توان و ظرفیت‌های موجود و با تعامل سازنده بین نهادهای مرتبط در این حوزه امیدواریم بتوانیم کمی از مشکلات این عزیزان بکاهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه