English

به همت قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه عاشورا؛

۳۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد

در راستای رسالت سازمانی و مسئولیت‌های اجتماعی، قرارگاه پیشرفت آبادانی ۳۰۰ بسته لوازم التحریر در مناطق محروم هدف قرارگاه در سطح استان آذربایجانشرقی را تهیه و از طریق مسئولین دهستانها و امامان روستا توزیع کرد.

 ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، در راستای رسالت سازمانی و مسئولیت‌های اجتماعی، قرارگاه پیشرفت آبادانی ۳۰۰ بسته لوازم التحریر شامل انواع کیف، دفتر، لوازم‌التحریر و ملزومات مورد نیاز دانش‌آموزان مناطق محروم هدف قرارگاه در سطح استان آذربایجانشرقی را تهیه و از طریق مسئواین دهستانها و امامان روستا توزیع کرد.

۳۰۰ بسته اهدایی قرارگاه پیشرفت در روستاهای دهستان های (ورگهانِ اهر، جوشینِ ورزقان، میشه پارهِ کلیبر، چهاردانگه هوراند، کاغذکنان شمالیِ میانه و جنوبغربیِ چاراویماق ) به ارزش ریالی ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ توزیع شد.

سید حسینی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا بر لزوم شناسایی جاماندگان از تحصیل در روستاهای محروم تاکید کرد و افزود: در تلاش هستیم تا دانش آموزان بازمانده از تحصیل را با استفاده از ظرفیت امامان روستا شناسایی و موانع ادامه تحصیل آن‌ها را رفع کنیم.

طالب زاده مدیرکارگروه تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: بسته های اهدایی شامل کیف مدرسه، همراه با لوازم التحریر اعم از دفتر مداد، خودکار، پرگار، مداد رنگی، قمقمه، جامدادی، مداد پاک کن و تراش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه