English

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی:

هم افزایی بین نهادهای تامین مالی وجود ندارد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی گفت: هم افزایی بین نهادهای تامین مالی وجود ندارد.

هم افزایی بین نهادهای تامین مالی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، واقف بهروزی در دیدار با یوسف عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور با اشاره به نقش متفاوت بورس در معاملات مالی اظهار کرد: بورس به لحاظ کارکرد و نیروی انسانی متفاوت‌تر از سایر سازمان هااست.

وی با تاکید بر استفاده از بازار سرمایه به عنوان ابزار تأمین مالی گفت: الزاماً نباید به دنبال این باشیم که بنگاه‌های اقتصادی، از طریق تسهیلات بانکی به دنبال تأمین مالی پروژه‌های خود باشند چراکه در کنار ارائه تسهیلات، باید جهت گیری ها به سمت و سوی تأمین مالی بازار سرمایه سرازیر شود.

نماینده وزیر اقتصاد در استان تصریح کرد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، به عنوان یک مجموعه تخصصی در حوزه اقتصادی، در تمامی جلسات بنگاه‌های اقتصادی استان حضور دارد و از نزدیک مشکلات و موانع آن را بررسی می‌کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی عنوان داشت: عدم آشنایی شرکت‌ها با فرهنگ بورس، عدم اطلاع رسانی مناسب در حوزه تأمین مالی بازار سرمایه و نبود هم افزایی بین نهادهای تأمین مالی از مشکلات موجود در استفاده از تأمین مالی بازار سرمایه است.

بهروزی در پایان خاطرنشان کرد: باید به دنبال روش‌های جدید تأمین مالی رفت و چارچوب خاصی برای هم افزایی تأمین مالی انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه