English

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

ظرفیت‌سازی مناسب شهر برای ناشنوایان، جزو برنامه‌های شورای شهر تبریز است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر ظرفیت‌سازی مناسب برای ناشنوایان و نیز استفاده از توان ایشان در ایده‌پردازی مدیریت شهری تاکید کرد.

 ظرفیت‌سازی مناسب شهر برای ناشنوایان، جزو برنامه‌های شورای شهر تبریز است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در مراسم "آوای همدلی" که همزمان با روز جهانی ناشنوایان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد، خاطرنشان کرد: شهر تبریز، متعلق به همه شهروندان است و با عنایت به ضرورت توجه به نیازهای همه شهروندان و نیز مناسب‌سازی شهر برای افراد کم‌توان و اقشار خاص، برنامه‌ریزی‌هایی جدی در این حوزه انجام‌شده است.

وی تاکید کرد: شهرداری تبریز علاوه بر موارد تکلیفی از سوی شورای ششم، مواردی را به صورت ابلاغ‌شده از نهادهای کلان و بالادستی نیز دارد که پیگیری اجرای آن‌ها همواره مورد توجه است و ما برخود فرض می‌دانیم پیگیر اجرای آن‌ها نیز باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه ۵ درصد افراد جامعه ناشنوا یا کم‌شنوا هستند، گفت: ناشنوایی ناتوانی نیست و استعدادهایی که در وجود این قشر از جامعه وجود دارد عاملی اساسی است برای موفقیت ناشنوایان عزیز در تمام عرصه‌هایی که در آن قدم گذاشته‌اند.

دبیری با قدردانی از اقدامات انجام‌شده توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز درباره حوزه ناشنوایان خاطرنشان کرد: این سازمان با همه گستردگی فعالیت‌هایی که دارد، زمینه‌ساز برنامه‌ها و اقدامات موثری هست که لازم است قدردان برگزاری آن‌ها باشیم و به پاس اجرای آن‌ها صمیمانه از آنها قدردان کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه