English

استاندار آذربایجان شرقی پای درددل مردم نشست

استاندار آذربایجان شرقی امروز در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پای صحبت‌های مردمی نشست و دستورات لازم را صادر کرد.

 استاندار آذربایجان شرقی پای درددل مردم نشست

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، شکل دیگری داشت؛ نماینده عالی دولت در استان، امروز بعد از اینکه یک ساعت و نیم پای صحبت‌های مردم نشست و با حوصله تمام به مشکلات آن‌ها گوش داد، در پایان طی تماس با مدیران نهادهای مورد اشاره مردم، دستورات لازم برای حل مشکلات شهروندان را صادر کرد. 

تماس‌گیرنده نخست از روستای «ورجوی» شهرستان مراغه بود که برای آسفالت کردن کوچه‌شان با آقای استاندار ارتباط برقرار کرده بود. 

وی نیز در پاسخ به او اعلام کرد که مدیریت ارشد استان به‌دنبال تامین قیر رایگان برای تداوم طرح‌های آسفالت‌ریزی در مناطق روستایی است. 

یک بانوی تبریزی، دیگر تماس‌گیرنده در ارتباطات مردمی امروز استاندار آذربایجان شرقی بود که منزل‌شان در محدوده طرح ساخت پاساژ «ابریشم» پیرامون مسجد کبود قرار داشت و مشکل‌شان تاکنون حل نشده بود. 

خرّم به درددل این تماس‌گیرنده نیز گوش داد و ضمن ثبت مشخصات وی، دستور لازم برای پیگیری مشکل او را صادر کرد. 

تماس‌گیرنده بعدی خانمی از شهرستان هشترود بود که می‌گفت شوهرش فوت کرده و تنها یک سال بیمه داشته؛ او از ناکافی بودن مستمری دریافتی‌اش گلایه داشت.

او مشکل ارثیه‌اش را نیز با استاندار آذربایجان شرقی مطرح و نماینده عالی دولت اعلام کرد که برای حل مشکلش وکیل می‌گیرد.

عابدین خرّم همچنین قول داد که مشکل بیمه‌ای او را نیز پیگیری کند. 

نفر بعدی کارمند یکی از ادارات بخش خواجه شهرستان هریس بود که درخواست انتقال به تبریز را داشت، اما مقام عالی استان اعلام کرد که اگر امکان جایگزین برای وی باشد، جابه‌جایی انجام می‌شود،در غیر این‌صورت باید به خدمت خود در همان محل ادامه دهد. 

یکی از مهمانانان دیگر امروز خرم در سامانه ارتباطات مردم و دولت، شخصی از بخش ترکمنچای بود که می‌گفت تونل سلطان احمدلو در جاده قدیم میانه، نقطه حادثه‌خیز بوده و از ابتدای تأسیس آن تا به امروز برق نداشته و همین امر سبب وقوع تصادفات رانندگی متعدد در آن جا می‌شود. 

نفر دیگر، برادر شهیدی بود که از تبریز تماس گرفته و اعلام می‌کرد که بیکار است و هر جا شغلی باشد، حاضر است مشغول به کار شود.

وی که از شنیدن وضعیت این شهروند ۵۵ ساله متاثر شده بود، مشخصات او را که چهار فرزند دارد، برای پیگیری مشکلش گرفت و ثبت کرد. 

نفر دیگر نیز برادر شهیدی بود که به گفته خودش در یکی از شرکت‌های تابعه بانک ملت مشغول بود و در هشت سال گذشته امور بانکی را در مناطق هوراند، آبش احمد و کلیبر پیگیری می‌کند و درخواست انتقال به یکی از شعب بانک و تبدیل وضعیت استخدامی‌اش را داشت. 

استاندار آذربایجان شرقی نیز قول داد که مشکل او را از مدیریت امور شعب بانک ملت در استان پیگیری کند.

تماس‌گیرنده دیگر، خانمی بود که شوهرش فوت کرده و درخواست اشتغال فرزندش در یکی از واحدهای تولیدی تبریز به جای پدرش را داشت و وی پس از ثبت مشخصات، اعلام کرد که مشکلش را پیگیری می‌کند. 

مهمان دیگر استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط تلفنی امروز، خانمی زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) در شهرستان هریس بود که می‌گفت شوهرش مشکل ذهنی دارد و آنها را رها کرده و از عهده تأمین معاش و تحصیل فرزندانش بر نمی‌آید. 

خرم، پس از دریافت شماره تلفن همراه تماس‌گیرنده، بلافاصله دستور لازم برای احقاق حقوق این خانواده از کمیته امداد را صادر کرد.

تماس‌گیرنده بعدی برای حل مشکل وام ازدواجش با نماینده عالی دولت گفت‌وگو می‌کرد و از اینکه بانک یک ضامن را برای اعطای تسهیلات نمی‌پذیرد، به استاندار پناه آورده بود. 

وی در واکنش به این اظهارات، اعلام کرد که مشکل وی را از بانک مربوطه پیگیری می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی پس از اتمام زمان ارتباطات مردمی، در همان محل و در تماس تلفنی با مدیران نهادهای مربوطه، رفع مشکلات تماس‌گیرندگان را پیگیری کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه